میوه دولتی از ۲۵ اسفند در گیلان توزیع می شود/ کنترل بازار با ۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و نظارت در اسفندماه

  پرینت
میوه دولتی از ۲۵ اسفند در گیلان توزیع می شود/ کنترل بازار با ۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و نظارت در اسفندماه
شناسه خبر : 33943 | تاریخ انتشار : 29 بهمن 1398 - 10:35 | 38771 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،فرهاد دلق پوش در جلسه بررسی تامین میوه شب که در محل نگهداری سیب و پرتغال در سردخانه برگزار شد، گفت: جنبه اعتقادی ما ایجاب می کند بهترین و با کیفیت ترین محصول را تهیه و به شکل مناسب به مردم عرضه نمائیم. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،فرهاد دلق پوش در جلسه بررسی تامین میوه شب که در محل نگهداری سیب و پرتغال در سردخانه برگزار شد، گفت: جنبه اعتقادی ما ایجاب می کند بهترین و با کیفیت ترین محصول را تهیه و به شکل مناسب به مردم عرضه نمائیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تاکید کرد: تضامین لازم از مباشرین برای تهیه میوه با کیفیت اخذ می گردد، چنانچه معیوب باشد و مشخصات کیفی لازم در شیوه نامه را نداشته باشد، عودت داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه مردم و مهمانان نوروزی از ما توقع خدمات شایسته در شب عید را دارند گفت: همه دستگاه های خدمت رسان و نظارتی مرتبط باید پای کار باشند و در این راستا ابلاغ شده که به تعداد ۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و نظارت برای کنترل شایسته بازار با همکاری و همدلی در ایام نوروزی از ابتدای اسفند ماه فعال شوند.
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان تصریح کرد: با عنایت به اهمیت و اولویت حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بازرسی ها بدون مماشات انجام می پذیرد و کوچکترین قصور پذیرفته نیست و تا فرصت هست باید به بهترین نحو برنامه ریزی و اقدام شود.
دلق پوش با اشاره به ظرفیت های توریستی و گردشگرپذیری بالای استان گیلان عنوان کرد: مباشرین خرید سیب و پرتقال پس از خرید نسبت به سورتینگ مجدد قبل از عرضه به مردم در محل سردخانه اقدام نمایند.
رئیس سازمان صمت گیلان اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گیلان در ایام نوروزی ۷۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب در استان از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال جاری لغایت یکم فروردین سال ۹۹ از طریق شرکت تعاونی روستایی استان با همکاری شهرداری ها در کل شهرستانهای استان با تعرفه دولتی عرضه خواهد شد.
گفتنی است در پایان دکتر دلق پوش و سایر اعضای جلسه از میوه های خریداری شده در محل سردخانه بازدید نموده و کیفیت آن را مورد بررسی قرار دادند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.