به گزارش اختصاصی صفیر گیلان،امروز استاندار گیلان به همراه جمعی از مدیران کل به شهرک کوهستانی و گردشگری و زیارتی امام زاده ابراهیم رفت تا پاسخگوی جواب یک نامه باشد. نامه ارسلان محمدی عضو شورای اسلامی امامزاده ابراهیم (ع)خطاب به استاندار، نماینده و فرماندار شفت و دیگر مسئولان  باعث شد تا امروز و در هفتمین […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان،امروز استاندار گیلان به همراه جمعی از مدیران کل به شهرک کوهستانی و گردشگری و زیارتی امام زاده ابراهیم رفت تا پاسخگوی جواب یک نامه باشد.

نامه ارسلان محمدی عضو شورای اسلامی امامزاده ابراهیم (ع)خطاب به استاندار، نماینده و فرماندار شفت و دیگر مسئولان  باعث شد تا امروز و در هفتمین روز از دهه فجر  استاندار گیلان باهمراهی معاون عمرانی استانداری و هیئت همراه از جمله مدیر کل بنیاد مسکن ،اوقاف و امور خیریه استان گیلان،راه و شهرسازی ،آب و فاضلاب روستایی،میراث فرهنگی و گردشگری،راهداری،،بحران، و دیگر مسئولان به همراهی فرماندار و نماینده شهرستان شفت به دیدار مردم زحمت کش روستای زیارتی و گردشگری امامزاده ابراهیم شهرستان شفت رفته و در جمع مردم منطقه  با تشکیل کارگروه و بیان دیدگاهای مدیران کل استان  در جمع مردم بتوانند مشکلات را هر چه سریعتر حل کنند.

امروز در این تجمع مردمی و مسئولان قرار شد تا بزودی شاهد تحولات در این شهرک با رویکرد جدید مدیران  باشیم اما  متن نامه ارسال شده به استانداری گیلان

بسمه تعالی
***دهه فجر بر فجر آفرینان و امت حزب الله مبارک باد***
جناب آقای دکتر نجفی استاندار محترم استان گیلان ،جناب آقای افتخاری نماینده محترم مردم فهیم شهرستان شفت و فومن ،جناب آقای محسنی فرماندار محترم و مقام عالی دولت در شهرستان شفت و جناب آقای اکبر زاده مدیر کل محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان.
با سلام و دعای خیر ،
نظر به تصویب نامه شماره ۱۵۰۷۵۶/ ت ۰۴۹۳۷۵ هیآت محترم وزیران به تاریخ ۱۹/۰۹/۱۳۹۲ در خصوص پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از آتش سوزی سال ۱۳۹۲ شهرک مقدس امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت در پرداخت مبلغ ۵۹۵۰۰ میلیون ریال (نزدیک به ۶ میلیارد تومان ) از طرف بانک مرکزی طی ابلاغیه شماره ۵۴۴۲۵ مورخ ۰۱/۰۳/۱۳۹۳ بانک صادرات ایران که توجه جدی دولت جمهوری اسلامی به جایگاه و نقش محوری و زیارتی و سیاحتی امام زاده ابراهیم (ع) را میرساند . چرا عملیات بازسازی و پرداخت تسهیلات ( بنابه مصوبه فوق با سود ۴ درصد و به صورت زنجیره ای ) از نیمه دوم سال ۱۳۹۴ تا کنون متوقف مانده است ؟

چرا باز سازی با گذشت نزدیک به ۴ سال هنوز به پایان نرسیده است ؟
چرا از ۹۰ پلاک آسیب دیده فقط ۳۰ پلاک آنهم نصفه و نیمه باز سازی شده است ؟

آیا تا چند سال با توجه به برودت هوا و برف های سنگین در زمستان مردم باید خانه و کاشانه نداشته و آواره باشند ؟
با توجه به شروع ایام عید و فصل شلوغی و سرازیر شدن عاشقان اهل بیت (ع) از سراسر کشور به بارگاه ملکوتی حضرت ابوالفضل گیلان آقا امام زاده ابراهیم (ع) وضعیت ورودی و خیابان های اصلی و … چه کسی باید پاسخگو باشد ؟

شورای اسلامی ، دهیاری و مردم آسیب دیده در پیگیری موضوع با تمام مقام های مسئول و مربوطه مذاکره و کتبآ گزارش داده اند و لاکن آنچه به جای نمیرسد فریاد این مردم آسیب دیده با گذشت ۴ سال از آن حادثه می باشد .
چرا نسبت به آوار برداری و دیوار گذاری قسمتی از بازار که حدود ۳۰ پلاک ساختمان در آن محور قرار داشته و ۶۰ خانوار در آنجا ساکن بوده اند که هم برای آنها محل زندگی و هم محل کارشان بوده و به تعبیری زمین های فوق حاصل عمرشان می باشد فکری نمیشود .؟

 

اگر قانونی مصوب میشود حتی دولت یارانه اش را به بانک پرداخت مینمایید ولی اجرا نمیشود مسئول کیست گره کار از کجا باید باز شود ؟
آیا نسبت به سرنوشت مردم و جایگاه ای که در شهرستان نقش محوری دارد باید اقدامی عملی انجام نداد ؟آنهم در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال اقدام و عمل است .

برای اجرای شدن این مصوبه دولت تدبیر و امید مردم و بازاریان آسیب دیده از شما خدمتگزاران صدیق به انقلاب و نظام انتظار بذل توجه و حل مشکل را دارند ، تا مردم آسیب دیده از نعمت وجودی نظام مقدس اسلامی بیشتر بهرمند گردند .IMG_20170206_141306

تنظیم شده توسط: ارسلان محمدی

IMG_20170206_123149IMG_20170206_123024IMG_20170206_123545

IMG_20170206_140808photo_2017-02-06_05-37-52photo_2017-02-06_05-38-22IMG_20170206_123013IMG_20170206_140616