به گزارش صفیر گیلان؛دکتر میرشمس مومنی زاده با اشاره به سخنرانی یکی از تاریخ نویسان کشوردر رشت و طرح اتهاماتی به مقامات عالی کشور، این موضوع را دارای ابعاد حقوقی و قضایی خواند و اظهار داشت: کسی با نقد منصفانه مخالف نیست اما امروز عده ای با طرح مطالبی که ریشه در واقعیت ندارد، به […]

به گزارش صفیر گیلان؛دکتر میرشمس مومنی زاده با اشاره به سخنرانی یکی از تاریخ نویسان کشوردر رشت و طرح اتهاماتی به مقامات عالی کشور، این موضوع را دارای ابعاد حقوقی و قضایی خواند و اظهار داشت: کسی با نقد منصفانه مخالف نیست اما امروز عده ای با طرح مطالبی که ریشه در واقعیت ندارد، به تخریب و توهین می پردازند وعجیب تر آنکه به مقامات عالی کشور، اتهامات واهی وارد می کنند.

وی با بیان اینکه اینگونه رفتار و عملکردها شایسته نظام اسلامی ما نیست، گفت : برای تعالی کشور نیازمند وحدت و همگرایی و تقویت انسجام جامعه هستیم.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد : نباید با ترویج ناکارآمدی و توهین و تفرقه، در زمین دشمن بازی کنیم بلکه باید توجه داشته باشیم که امروز برای مقابله با دسیسه های دشمنان باید همه در کنار هم حرکت کنیم.

مومنی زاده با یادآوری هجمه هایی که دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام می دهند، افزود : ناکارآمد جلوه دادن دولت موجب ایجاد ناامیدی در جامعه و دلسردی آنان از مشارکت های جمعی می شود.

وی با تاکید بر اینکه در نظام مردم سالار حاکم بر کشور ما، ر دولتمردان از انتقاد سازنده و راهگشا استقبال کرده و می کنند، گفت : از سویی توهین و تخریب، جرم است و آنانی که ادعای قانونمداری دارند، خود باید بیش و پیش از همه آحاد جامعه در زمره عاملان واقعی به قانون باشند.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه خواستار بازخوانی مجدد ارزش های والای انقلاب اسلامی شد و یکی از این ارزش ها را وحدت و اتحاد بین آحاد جامعه دانست که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی افزود: حفظ و تقویت وحدت، خار چشم دشمنان است و همه در هر جایگاه و عنوانی باید از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای ایجاد آرامش در مردم استفاده کنند.

فرماندار شهرستان رشت، وحدت بخشی در جامعه از سوی خطیبان و سخنرانان را یکی از ضرورت های این انسجام بخشی عنوان و اضافه کرد: تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب، نقشه راه همه ماست و باید از ظرفیت تریبون ها و فرصت های در اختیار برای وحدت آفرینی بهره بگیریم.

مومنی زاده رفع مشکلات و کمبودها را با وحدت، انسجام ملی و همدلی قابل تحقق دانست و گفت: همگرایی و انسجام اجتماعی، موجب رشد و شکوفایی و افزایش امنیت کشور در مسیر توسعه کشور می شود و همگان باید به آن توجه کنند.