به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛تیم شهرداری فومن با ترکیب۱۱ مرد اصلی و به سر مربیگری علی فلاح طوفانی در مقابل شهرداری ماهشهر به پا کرد که نتیجه ۲ بر ۱ به با پیروزی شهرداری فومن همراه شد. ?۲۲حامد راست روان ?۵سعید دلاور ?۲۴مجتبی فرزام پور ?۱۶ علیرضا رمضانی ?۳مهیار نازی پور ?۷اصغر نیکجو ?۸حسن اشجاری […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛تیم شهرداری فومن با ترکیب۱۱ مرد اصلی و به سر مربیگری علی فلاح طوفانی در مقابل شهرداری ماهشهر به پا کرد که نتیجه ۲ بر ۱ به با پیروزی شهرداری فومن همراه شد.

?۲۲حامد راست روان
?۵سعید دلاور
?۲۴مجتبی فرزام پور
?۱۶ علیرضا رمضانی
?۳مهیار نازی پور
?۷اصغر نیکجو
?۸حسن اشجاری
?۱۰ امیر پاکدل
?۹محسن رحیمی
?۱۸محمدطالبی
?۱۹سیدعلی یحیی زاده

علی فلاح سر مربی  تیم شهرداری فومن که با  تمام تکنیک و تاکتیکها بازیکنان را داخل زمین برد در پایان این پیروزی از همه تشکر کرد و گفت: من تشکر می کنم که بچه ها تمام تلاش را کردند تا ما سه امتیاز بازیها را بگیریم و همچنین از تماشگران فهیم و دوستدار ورزش و فوتبال نیز تشکر می کنم و امیدوارم بچه ها در بازی دیگر نیز پر تلاش ظاهر شوند.

در بازی فوتبال شهرداری فومن با تیم ماهشهر حضور اعضای شورای شهر جنان مهندس علیزاده و جناب ولیزاده پیشکسوت عرصه خبر و ورزش و حامی تیم  و نیز حضور پرسنل شهرداری فومن در کنار تماشگران که بهترین حامیان فوتبال شهرداری فومن بودند ستودنی بود.

امروز در بازی شهرداری فومن و ماهشهر  که با کش و قوسهای فراوان همراه بود تیم شهرداری فومن با گل حسن اشجاری(پنالتی) و گل دوم سید علی یحیی زاده با پیروزی این تیم در مقابل تنها گل ماهشهر  همراه شد.

در درگیری که از طرف بازیکنان و کاپیتان تیم ماهشهر  با کمک داور ایجاد و کارت زرد به این بازی کن داده   بازی دقایقی متوقف که با حضور به موقع  نیروی انتظامی دوباره جریان پیدا کرد و از طرف داور ۱۲ دقیقه وقت اضافه گرفته شد.

ف ش ف3 ف ش ف4 ف2 ف3 ف4 ف5 ف7 ف8 ف6 ف11 ف10 ف9 ف12 ف13 ف14 ف15 ف16