صفیر گیلان؛عبدالله پاکاری در آیین رونمایی از نشریه سراسری یاران، ویژه سردار شهید قلی پور و آیین اختتامیه رویداد ملی استارت آپ های شاهد و ایثارگر گفت: ما امروز میزبان گروهی هستیم که ایثار و از خود گذشتگی ،مقاومت و ایستادگی را در مکتب پدران خود آموختند و امروز با شایستگی و با کسب علم و دانش ، به عنوان نخبگان جامعه ما صاحب اثر و افتخار در عرصه های مختلف به ویژه علمی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه  ایثارگران و فرزندان شاهد و ایثارگر با وجود محدودیت ها و مشکلات در اثر لیاقت و پشتکارخود، علاوه بر دفاع و ایستادگی در مقابل هجمه ها و ایثار جهت حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه همواره پیشرو بوده اند گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی و اجرایی و علمی ، منشا تولید اثر و مفید برای اعتلای جامعه هستند.

عبدالله پاکاری  با بیان اینکه تجلیل از این گروه عزیزان نخبه باعث ایجاد الگو هم برای جامعه ایثارگری و همچنین برای همه اقشار جامعه است گفت: نخبگان جامعه ایثارگری ،ایثار را در مکتب پدران خود آموختند و این مکتب تا ابد زنده است.

وی با بیان اینکه تجلیل از نخبگان ایثارگرالگویی برای جامعه است ، تصریح کرد:با اجرای چنین برنامه‌های هایی لیاقت و شایستگی نخبگان ایثارگر به معرض نمایش گذاشته می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خاطرنشان کرد : این برنامه ماحصل تلاش پنج ماهه همکاران ما دراستان گیلان و با هدایت و حمایت های اداره کل دانشجویان ،دفتر دانش پژوهان  و تشکل های ایثارگری است.

وی افزود: از همه ایثارگران نخبه که در برنامه خودشان شرکت کردند و طرح های خود را ارایه کردند و همدلی و همراهی خوبی داشتند نیز تشکر ویژه می کنم .

امیدواریم مجموعه این اقدامات گامی در جهت تفهیم ظرفیت عظیم ایثارگران عزیز به خصوص در حوزه علمی و ایده های نو باشد و در نهایت باعث رشد و شکوفایی نظام مقدس و کشور عزیزمان شود.

لازم به ذکر است ؛در این مراسم آخرین شماره نشریه” شاهد یاران” ویژه نامه سردار شهید حاج محمود قلی پور با حضور خانواده ایشان رونمایی شد.