در تداوم همکاری در برنامه های مدیریت مصرف برق صورت پذیرفت:

نشست هم اندیشی مدیران عامل و معاونین شرکت توزیع برق گیلان و سازمان صنعت، معدن و تجارت

  پرینت
نشست هم اندیشی مدیران عامل و معاونین شرکت توزیع برق گیلان و سازمان صنعت، معدن و تجارت
شناسه خبر : 45464 | تاریخ انتشار : 04 خرداد 1400 - 20:47 | 399 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه صفیر گیلان؛طی نشستی باحضور مدیران عامل و مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و شرکت توزیع برق استان به بررسی راه های همکاری برای گذر از پیک بار تابستان سالجاری پرداخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به سوابق همکاریها در مدیریت مصرف گفت : بخش عمده ای از برنامه های مدیریت مصرف مربوط به همکاری صنایع در هر استان می باشد و در گیلان نیز در ادوار گذشته تفاهم نامه هایی با صنایع و سایر مشترکین مصارف سنگین استان منعقد و مشوق هایی نیز در این زمینه تعیین شده است .

وی افزود: طی تفاهم نامه های ذکر شده در سال ۹۹ ، ۵۶۲۴ تفاهم نامه با مشترکین منعقد شد که از این تعداد ۲۲۲۵ مشترک با توزیع برق گیلان همکاری کردند بیش از ۵ میلیارد تومان پاداش همکاری مدیریت بار مصرف به این مشترکین در قالب تخفیف بهای برق مصرفی اختصاص یافت .

هنرمند اضافه کرد: عطف به عقد تفاهم نامه ها و همکاری های صورت پذیرفته در سال ۹۹ مجموعا شاهد کاهش ۱۰۵ مگاوات مصرف برق در استان بودیم و در سالجاری نیز تا کنون ۹۳۸۲ تفاهم نامه با مشترکین در تعرفه های مختلف منعقد شده است.

در ادامه این جلسه مهندس دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از آمادگی این سازمان برای همکاری در مدیریت اضطراری بار تابستان خبر داد و برخی انتظارات سازمان مطبوعه خود برای تعامل هرچه بهتر در این طرح را ارائه کرد.

همچنین معاونین و مدیران حاضر در جلسه هریک به بحث و گفتگو در خصوص سابقه اجرا و انعقاد تفاهم نامه ها و همچنین برنامه های آینده برای همکاری مناسب و نتیجتاً گذر از تابستان با کمترین مشکل برای مردم و صنایع پرداختند.

گفتنی است طبق اعلام شرکت توانیر میانگین مصرف کل کشور ۵۵ هزار مگاوات است که در تاریخ ۲ خرداد مصرف کل کشور به عدد ۵۴٫۵۰۰ مگاوات رسید و در صورت عدول از سقف مصرف در کل کشور ، نیروگاههای تولید برق با مشکلات اساسی مواجه خواهند شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد
جامعه‌سازی و انسان سازی از اثرات اجتماعی شهید و شهادت است
اصناف گیلان، موافق بی بندو باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
قدرت بسیج،گستردگی بسیج با نگاه همدلی و امید آفرینانه برای جامعه کار و تولید استان است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.