فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه همه ارزاق عمومی وکالاهای اساسی مورد نیاز مردم این شهرستان باید تا ١۵ اسفند ماه جاری تامین شودگفت؛فرماندار صومعه سرا همچنین با اعلام اینکه عرضه نان با کیفیت پایین به مردم از سوی نانوایان پذیرفتنی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ سیدجلال سیدمحمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار که با محوریت کنترل بازار شب عید برگزارشد با بیان این مطلب اظهار داشت:مردم پس از یک سال در شرایطی که جامعه متاثر از بیماری کرونا همه معادلات آنان را بهم زده، نباید در آستانه سال نو با کمبود کالاهای مورد نیاز روبه رو باشند.

وی افزود:از متولیان امور انتظار داریم در آستانه فرارسیدن سال نو و نیاز مازاد بر مصرف روزانه مردم، باید کالاهای اساسی را تامین، تا به آسانی در دسترس مردم قرار گیرد.

سید محمدی اضافه کرد:تامین مایحتاج عمومی، نظارت و بازرسی مشترک و میدانی از نانوایی ها و صنوف مختلف و برخورد با اخلال گران نظام تنظیم بازار مهم ترین برنامه های شهرستان در جهت کنترل بازار در روزهای پایانی سال باشد.

وی با اشاره به اینکه هر واحد نانوایی باید دارای شناسنامه باشد گفت:مشخصات و ایام کار و تعطیلی نانوایان در قالب نصب بنر یا پرده برای مردم تشریح تا در جریان تعطیلی آن واحد نانوایی قرار گیرند.

سید محمدی با بیان اینکه بی نظمی و اجحاف از سوی نانوایان پذیرفتنی نیست و باید مجازات شوند خاطر نشان کرد:باید با برنامه ریزی مدون علاوه بر کنترل روزهای پایانی سال جاری، برنامه کنترل وکیفیت پخت نان در ماه مبارک رمضان نیز در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار صومعه سرا همچنین با اعلام اینکه عرضه نان با کیفیت پایین به مردم از سوی نانوایان پذیرفتنی نیست گفت:کیفیت نان در شهرستان بایستی مستمر مورد بازرسی متولیان قرار گیرد نباید قوت غالب مردم با کیفیت پایینی پخت وعرضه شود.