حجت الاسلام علیزاده در همایش استانی روز بزرگداشت امامزادگان اظهار کرد: نظام ما در اوج اقتدار و ادامه دهنده تفکر انقلابی امام زادگان واجب التعظیم است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: باید این معارف دینی را با استفاده از تبلیغات مدرن به دنیا که تشنه معارف است، عرضه کنیم.

وی تاکید کرد: جایگاه امام زادگان جایگاهی ویژه، قابل توجه و برجسته است.

علیزاده با بیان اینکه در طول تاریخ بشریت همیشه دو جبهه حق و دیانت و جبهه باطل و ضدیت با دین و ارزش های قرآنی در مقابل هم قرار داشتند، گفت: امکان ندارد جبهه حق و انقلابی با جبهه باطل در کنار هم قرار بگیرند.

وی افزود: هر وقت جبهه دینی و اسلامی و انقلابی با محوریت رهبران دینی حرکت کرد آنجا افتخار و پیروزی همراه با رعایت کرامت بشری بود.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان تاکید کرد: هدف اصلی امامزادگان و اولیای دینی در طول تاریخ دینداری، تقویت جبهه انقلابی ضد استکباری بوده است.

وی اذعان داشت: از افتخارات گیلان وجود مرقد آقا سید جلال الدین اشرف(س) و فاطمه اخری(س) از امام موسی کاظم(علیه السلام) در این خطه است.

علیزاده اظهار داشت: بهترین مصداق جبهه انقلابی که در راس آن فقیه جامع الشرایط قرار گرفت و نتیجه آن احیای ارزش های اسلامی بود، انقلاب اسلامی به رهبری امام است.

وی گفت: تقدیم صدها هزار شهید، جانباز و آزاده برای استقامت در برابر جبهه استکبار، درخت انقلاب را تنومندتر کرده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به طراحی و اجرای فتنه های سال های ۷۶، ۸۸ و ۹۶ و چندین فتنه دیگر برای از بین بردن انقلاب توسط دشمنان یادآور شد: نظام ما در اوج اقتدار و ادامه دهنده تفکر انقلابی امام زادگان واجب التعظیم است.

وی اعلام کرد: جریان مقاومت در لبنان و فلسطین و یمن به برکت الگو برداری از انقلاب که میراث ائمه و امام زادگان است در مقابل استکبار به پیروزی رسیده اند.

علیزاده بر استمرار حرکت دینی و انقلابی امام زادگان تاکید کرد و گفت: باید با افزایش بصیرت از مسیر امام زادگان فاصله نگیریم.

وی تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و آشنایی مردم با معارف اسلامی را از مصادیق ادامه دادن راه امام زادگان برشمرد و گفت: راه اندازی طرح های کمک مومنانه برای حماست از اقشار کم برخوردار جامعه، راه اندازی مراکز افق برای کاهش آسیب های اجتماعی و بازارچه های خیریه برای رونق اشتغال تنها بخشی از کارکردهای بقاع متبرکه است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: از آغاز مبارزه با کرونا تاکنون بیش از ۷۰ هزار بسته های معیشتی با هزینه ۱۵ میلیارد تومان توسط مراکز افق بقاع متبرکه بین نیازمندان گیلان توزیع شده است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه دشمن به دنبال یاس و نا امیدی جامعه انقلابی ماست، اظهار کرد: برای حفظ اقتدار و عظمت انقلاب با شرکت پرشور در انتخابات بار دیگر دشمنان ایران اسلامی را ناامید می کنیم.

 

غبار روبی آستان فاطمه اخری و مدیحه سرایی به مناسبت دهه کرامت از دیگر بخش های این مراسم بوده است.