اختصاصی صفیر گیلان/ایوب بیتا مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن از نقاشی ۵۰ متری دانش آموزان شهرستان با موضوع محیط زیست خبر داد

اختصاصی صفیر گیلان :آموزش برای مراقبت از محیط زیست چالش رنگی رنگی دختران دانش آموز فومن در نقاشی همگانی ۵۰ متری  در پارک شهر فومن به همت اداره آموزش و پرورش،محیط زیست و حوزه بسیج خواهران رقم خورد.

در این ویژه برنامه فرماندار فومن ،رئیس آموزش و پرورش،رئیس محیط زیست ،فرمانده سپاه،جانشین فرماندهی انتظامی و مدیران مدارس  و اولیاء حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن ایوب بیتا با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰ دانش آموز در مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست و حمایت از کودکان مظلوم غزه مشارکت داشتند، گفت: دانش آموزان شهرستان با هدف یادآوری نقش کودکان و نوجوانان در حفظ محیط زیست، نقاشی ۵۰  متری با مضامین محیط زیستی، خانواده، آموزش و….  را به نمایش گذاشتند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان در ادامه گفت: توزیع اقلام آموزشی بین دانش آموزان و اجرای برنامه های آموزشی، حضور دانش آموزان محیط بان مدارس به عنوان سفیران محیط زیست و اجرای چندین برنامه مشترک دیگر با همکاری سایر دستگاه های اجرایی شهرستان  از جمله برنامه هایی بود که برگزار گردید.

بر اساس این گزارش نقاشی همگانی دانش آموزان با موضوع محیط زیست و حمایت از کودکان مظلوم غزه به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان و همکاری شهرداری شهر فومن در پارک کودک این شهرستان برگزار شد.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری