به گزارش صفیر گیلان؛رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شفت با اشاره به مطرح بودن مشکلات آبی و خشکسالی گفت: بیمه  کشاورزی و تولید برنج یکی از بیمه های حمایتی مهم دولت با هدف حفظ درآمد شالیکاران شمال کشور است و کشاورزان این موضوع را مد نظر داشته باشند. مجید جباری ثابت در حاشیه جشنواره گل محمدی و […]

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شفت با اشاره به مطرح بودن مشکلات آبی و خشکسالی گفت: بیمه  کشاورزی و تولید برنج یکی از بیمه های حمایتی مهم دولت با هدف حفظ درآمد شالیکاران شمال کشور است و کشاورزان این موضوع را مد نظر داشته باشند.

مجید جباری ثابت در حاشیه جشنواره گل محمدی و گلاب گیلده در گفتگو با صفیر گیلان ضمن خدا قوت به کشاورزان و تولید کنندگان گفت:من از چایکاران و شالیکاران و تولید کنندگان وآنهایی که تامین کنندگان غذای سفره ما و ایرانیان هستند تقدیر و تشکر می کنم.

IMG_8373

وی شهرستان شفت را با توانمندی و پتانسیل بالا خواند و گفت: ما توانستیم با احیاء سنت گلاب گیری و ترویج کاشت گل محمدی سومین جشنواره گل محمدی و گلاب گیلده را که مدتها مقفول مانده بود دوباره زنده کنیم.

جباری ثابت با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است گفت: من به تمام کشاورزان و تولید کنندگان شهرستان شفت که پیام رهبری را در راستای شعار حمایت از کالای ایرانی لبیک گفتند تبریک می گویم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شفت مهمترین مسئولیت این نهاد را ترویج و تشویق در حوزه تولیدات کشاورزی خواند و گفت:جهاد کشاورزی شهرستان شفت تمام تلاش خود را در بحث آموزش برای افزایش توانمندی کشاورزان در تولید محصولات کشاورزی ازجمله گل محمدی دارد.

ایشان خواستار شد تا دستگاهای اجرایی با مدیریت صحیح منابع ابتدایی و از بین بردن دلهره در این بخش کشاورزان را در افزایش تولیدات کشاورزی کمک کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شفت با اشاره به مطرح بودن مشکلات آبی و خشکسالی گفت: بیمه  کشاورزی و تولید برنج یکی از بیمه های حمایتی مهم دولت با هدف حفظ درآمد شالیکاران شمال کشور است و کشاورزان این موضوع را مد نظر داشته باشند. /زلیخا صفری