با حضور معاون امور اقتصادی استانداری گیلان ، مدیر کل صمت استان و همچنین خودرو سازان برتر کشور ، نمایشگاه تخصصی بین المللی خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛امید هاشمی عضو هیات مدیره شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی بین المللی خودرو در رشت در جمع رسانه های گروهی استان اظهار داشت:با توجه به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های زیاد در استان گیلان و تجربیات شرکت ایدرو در برگزاری نمایشگاه های مختلف ، طی برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی های انجام شده با شرکت های خودرو سازی ، خودروهای تجاری در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با اشاره به حضور و استقبال شرکت های خوروسازی در این نمایشگاه افزود:شرکت های خودرو سازی بهمن ، سایپا ، زامیاد و … در این نمایشگاه حضور دارند و امید است مردم استان استقبال خوبی داشته باشند.

عضو هیات مدیره شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو خاطرنشان کرد:با توجه به وجود ظرفیت های خوب در استان انتظار می رود با برگزاری نمایشگاه گام های مهمی در جهت ارتقای صنعت خودرو و استفاده عموم از شرایط ایجاد شده صورت گیرد‌.

هاشمی تصریح کرد:با توجه به ظرفیت های مکان برگزاری نمایشگاه ، ۱۳ شرکت خودرو سازی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت: این نمایشگاه به مدت ۴ روز از روز پنج شنبه ۴ الی یکشنبه ۷ اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان از ساعت ۱۴ الی ۲۰ آماده خدمات رسانی به بازدیدکنندگان است و علاقه مندان با حضور در این نمایشگاه با خودرو سازان برتر کشور آشنا می شوند.

لازم به ذکر است؛گروه خودروسازی شایان دیزل، گروه خودرو سازی بهمن،گروه تولیدی کروز، گروه خودرو سازی زامیاد، ایران کاوه سایپا،شرکت سایپا دیزل، شرکت خدمات فنی رنا، شرکت سایپا یدک، گروه تولیدی طیف سایپا و کارگزاری بیمه سایپا در این رویداد تجاری حضور دارند.