به گزارش صفیر گیلان،امسال نمایش رزمی فرهنگی “ستارگان درخشان ۴” با هدف بررسی وقایع انقلاب اسلامی از سال‌های مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی تا مسئله دفاع از حرم در تاریخ دوم تا نهم مهرماه در لشکر ۱۶ عملیاتی قدس گیلان برگزار می‌شود. کارگردان نمایش رزمی فرهنگی “ستارگان درخشان ۴” در حاشیه مراحل آماده‌سازی این نمایش […]

 

به گزارش صفیر گیلان،امسال نمایش رزمی فرهنگی “ستارگان درخشان ۴” با هدف بررسی وقایع انقلاب اسلامی از سال‌های مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی تا مسئله دفاع از حرم در تاریخ دوم تا نهم مهرماه در لشکر ۱۶ عملیاتی قدس گیلان برگزار می‌شود.

کارگردان نمایش رزمی فرهنگی “ستارگان درخشان ۴” در حاشیه مراحل آماده‌سازی این نمایش در گفتگویی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: این نمایش امسال با محوریت بازسازی عملیات “ثامن ‌الائمه” و شکست حصر آبادان اجرا می‌شود.

مجتبی حاذق ضمن تشریح روند اجرای این نمایش خاطرنشان کرد: روایت چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی، چالش‌های موجود در مسیر انقلاب، ماجراهای بنی صدر و وقایع دوران دفاع مقدس بخشی از مراخل اجرای نمایش “ستارگان ۴” است.

وی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از اهداف اجرای نمایش رزمی فرهنگی “ستارگان درخشان ۴” دانست و ابراز داشت: در این نمایش به حوادث ترور شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم نیز پرداخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نیز که برای بازدید از محل برگزاری نمایش “ستارگان درخشان ۴” در محل لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان حضور پیدا کرده بود گفت: برگزاری دوره‌های گذشته این نمایش تجارب خوبی را در اختیار ما قرار داده است.

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی ضمن دعوت عموم مردم جهت تماشای نمایش “ستارگان درخشان ۴” خاطرنشان کرد: این نمایش در کیلومتر ۷ جاده رشت به تهران و در محل لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برگزار می‌شود.

وی استفاده از زبان هنر را بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و تصریح کرد: نمایش “ستارگان درخشان ۴” با یک سناریوی بومی و با محوریت جانباز شهید آیت‌الله احسانبخش اجرا می‌شود‌.

بایرامی بیان نقش مردم گیلان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بخشی از اهداف اجرای این نمایش دانست و خاطرنشان کرد: برای اجرای این نمایش از تجهیزات کاملاً حرفه‌ای استفاده شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اعلام اینکه سال گذشته ۶۰ هزار نفر این نمایش را دیدند عنوان داشت: این نمایش از دوم تا نهم مهرماه راس ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.

تماشای نمایش رزمی فرهنگی “ستارگان درخشان ۴” برای عموم مردم آزاد و رایگان است.