به گزارش صفیر گیلان؛ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان فرماندار شفت،مسئولان و جمعی از اعضای هیئت امناء مساجد شهرستان شفت مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اواقف شهرستان شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام علیزاده،  در این مراسم با اشاره به اقدام اخیر سپاه […]

به گزارش صفیر گیلان؛ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان فرماندار شفت،مسئولان و جمعی از اعضای هیئت امناء مساجد شهرستان شفت مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اواقف شهرستان شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علیزاده،  در این مراسم با اشاره به اقدام اخیر سپاه پاسداران در تلافی جنایات مزدوران استکبار در اهواز، گفت: ملت ایران اسلامی از موفقیت سپاه در سرکوب داعش بسیار خوشحال هستند.
وی اظهار داشت: حمله موشکی سپاه، قسمتی از آلام مردم ایران را در شهادت ۲۵نفر از هموطنان اهوازی ما را ترمیم کرد.


علیزاده تاکید کرد: ذات استکبار تعطیل شدنی نیست و همیشه به دنبال صدمه زدن به ملت ما و مسلمانان است.
وی خاطرنشان ساخت: استکبار باید بداند کشور ما کشور امام زمان است و مردم ما روحیه عاشورایی دارند و هر وقت نیاز باشد با تمام وجود از کشور و ولایت دفاع خواهند کرد.
مدیرکل اوقاف گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به معرفی رئیس جدید اداره اوقاف شفت، اظهار داشت: خدمت در بقاع و اماکن مذهبی خدمت به اسلام و قرآن و اهل بیت است که نصیب بهترین بندگان خداست.

وی ادامه داد: خدمت در بقاع متبرکه و مساجد بیانگر ارزشمند بودن انسان در درگاه الهی است.
علیزاده اذعان داشت: مسئولیت فرصتی برلی خدمت بیشتر به مردم و محل امتحان مردان روزگار است.
وی تصریح کرد: اگر فرهنگ وقف نهادینه شود می شود بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را حل کرد.
مدیرکل اوقاف گیلان از حمایت های فرماندار شفت از اداره اوقاف شفت تشکر کرد و گفت: از همه ظرفیت ها باید استفاده کرد تا جوانان جذب فعالیهای مذهبی و فرهنگی مساجد و بقاع متبرکه شوند.