به گزارش صفیر گیلان؛ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در دیدار با محمد رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ضمن تشریح طرح تحولی آجر به آجر، افزود: نهادینه کردن فرهنگ مشارکت زمینه ساز تحولی ارزشمند در نظام آموزشی ما خواهد بود. وی با بیان اینکه مشارکت در امور خیر ریشه در […]

به گزارش صفیر گیلان؛ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در دیدار با محمد رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ضمن تشریح طرح تحولی آجر به آجر، افزود: نهادینه کردن فرهنگ مشارکت زمینه ساز تحولی ارزشمند در نظام آموزشی ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشارکت در امور خیر ریشه در ادبیات دینی و ملی ما دارد، افزود: پویش ملی آجر به آجر سرشار از مضامین نوع دوستی، زمینه ساز مشارکت عمومی در امرمقدس مدرسه سازی است.

مهندس دقیق با اشاره به اینکه مدیران آموزش و پرورش در تقویت و نهادینه کردن این طرح ملی باید جهادی کار کنند، تصریح نمود: انتظار دارم مدیران و روسای آموزش و پرورش سهم مهمی در ترویج فرهنگ مشارکت از طریق پویش مردمی آجر به آجر ایفا نمایند.

وی اظهار امیدواری نمود: با تلاش های صورت گرفته اجرای این طرح می تواند زمینه ورود خیرین بیشتری را به عرصه مدرسه‌سازی فراهم نماید.

مدیر کل نوسازی مدارس در پایان با تاکید بر اینکه طرح آجر به آجر برای مردم عزیز تشریح شود، اظهارداشت: مدیران آموزش و پرورش و عوامل اجرایی مدارس و به ویژه فرهنگیان نجیب نقش اساسی در تشریح و تبیین این طرح دارند.