فرماندار فومن  ارتقاء اعتبارات را نسبت به سال گذشته  نشان برنامه ریزی درست دولت مردان خواند و گفت: دولت آهنگ پیشرفت را در تحریم نواخت و توانست اقدامات خوبی انجام دهد.

اختصاصی/صفیر گیلان ؛امروز شنبه مورخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فومن به ریاست موسی فکور فرماندار و با حضور خلیل بهروزی فر نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرستان فومن برگزار شد.

فکور در این جلسه ضمن تعزیت به مناسبت ایام عزاداری محرم و تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم سوگواری در شرایطی که شهرستان نارنجی شده است، اظهار کرد: با همکاری و رعایت الزامات بهداشتی به ویژه فاصله گذاری، زدم ماسک و برگزاری مراسم در فضای باز، مراسم عزاداری امام حسین (ع) به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که در کمیته برنامه ریزی شهرستان، برای برون رفت از مشکلات و توسعه شهرستان تلاش می شود،ولی اعتبارات شهرستان برای رفع مشکلات و کاستی ها کافی نیست اما دوبرابر شدن آن را حاکی از تلاش و اهتمام دولت انقلابی در رفع مشکلات کشور دانست.

فرماندار فومن  ارتقاء اعتبارات را نسبت به سال گذشته  نشان برنامه ریزی درست دولت مردان خواند و گفت: دولت آهنگ پیشرفت را در تحریم نواخت و توانست اقدامات خوبی انجام دهد.

فکور با اشاره به موفقیت اقدامات خوب دولت در یک ساله اخیر در کشور، کاهش قطعی برق و مدیریت مطلوب آبیاری مزارع در شهرستان را حاصل همدلی و هم پوشانی ادارات دانست که عامل اصلی موفقیت درخصوص این دو چالش بزرگ است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش مدیران شهرستان برای جذب حداکثری اعتبارات تخصیصی، تاکید کرد: باید نسبت به دنبال کردن هرگونه کاستی و رسیدگی به مشکلات اهتمام داشت و با همکاری با فرمانداری، هر مشکلی را پیش از این که آثار جدی ایجاد کند و شهرستان را محروم کند، با پیگیری رفع کرد.

فکور در ادامه سخنان خود، اولویت بندی پروژه های نیمه تمام شهرستان را مورد توجه قرار داد و گلایه مندی خود را  در مواردی، چونبحث شاخص های برخورداری در شهرستان که با واقعیت تفاوت داشته است مطرح و تاکید کرد  باید آگاه بود که این تفاوت ها موجب تغییر در میزان جذب اعتبارات و محرومیت شهرستان از اعتباراتی خواهد شد که ممکن است در شرایطی دیگر، تخصیص یابد.

فرماندار فومن با تاکید بر این که درصدد ایجاد تحول و بهره مند کردن مردم از ثمره خدمات دولت انقلابی هستیم، از تلاش ها و پیگیری های موفقیت آمیز نماینده شهرستان برای دیدار با مقامات کشوری و دریافت حداکثر اعتبارات خبر داد و افزود: باید از تمام ظرفیت ها برای توسعه شهرستان فومن بهره گرفت و وظیفه داریم این پروژه ها را به ثمر برسانیم.

وی با انتقاد از تعلل برخی ادارات در نیمه تمام گذاشتن برخی پروژه ها، متذکر شد: باید پروژه های در دست اجراء را هرچه سریع تر تکمیل و مردم عزیز را از آن ها بهره مند کنیم.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری