به گزارش صفیر گیلان؛  سید محمد احمدی در مراسم نواختن زنگ انقلاب که در مدرسه انوارالعلوم ناحیه دو رشت برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،اظهار کرد:حدود چهل سال قبل در این کشور،جوانان آن زمان با اتحاد،وحدت،همدلی و اراده ای که از بطن جامعه […]

 

 

به گزارش صفیر گیلان؛  سید محمد احمدی در مراسم نواختن زنگ انقلاب که در مدرسه انوارالعلوم ناحیه دو رشت برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،اظهار کرد:حدود چهل سال قبل در این کشور،جوانان آن زمان با اتحاد،وحدت،همدلی و اراده ای که از بطن جامعه برخاسته بود، رژیم ظلم و وابسته به دشمن را سرنگون کردند.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان امروز،پاسداران ارزش های انقلاب در آینده هستند،گفت:اگر امروز با نواختن زنگ انقلاب،تجدید میثاقی می شود به این دلیل است که شماها باید در آینده پاسدار خون شهدا و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشید.

وی ، با بیان اینکه اگر آرمان ها و عزت ایران اسلامی در دنیا حفظ شده،به دلیل خون هایی است که توسط جوانان ما تقدیم انقلاب شده،افزود:ملت برای پیروزی این انقلاب سه شعار بنیادین «استقلال»،«آزادی» و «جمهوری اسلامی»را فریاد می زدند؛ در طول ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب همواره برای پاسداشت و دوام انقلاب اسلامی بر آرمان های خودمان ایستادیم.

احمدی با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان امروز،پاسداران ارزش های انقلاب در آینده هستند،گفت:اگر امروز با نواختن زنگ انقلاب، تجدید میثاقی می شود به این دلیل است که شما چشم امید آینده این کشور هستید و آرمان های انقلاب تقدیم شما می شود و شماها هستید که باید در آینده پاسدار خون شهدا و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشید.

سید محمد احمدی بعد از مراسم زنگ انقلاب به همراهی جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان رشت و خبرنگاران به مراسم افتتاح پروژه پرداخت .

از پروژه امروز می توان به پروژه فرش اقتصاد مقاومتی که با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان در ساختمان اصلاح تربیت لاکان جهت کمک به مددجویان توسط اداره کل زندان ها صورت گرفته و با حضور سرپرست فرمانداری رشت افتتاح گردید اشاره کرد .

از جمله طرح های مهم به افتتاح شرکت تولیدی سیلندر امید با هدف تولید انواع سلیندرهای فولادی، بدون درز و کپسول آتش نشانی در شهرک صنعتی سپیدرود رشت است که امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ، در این شهرستان به بهره برداری رسید و مشتمل بر اعتباری هزینه اجرایی دو میلیارد تومانی بوده و همزمان ۱۳ پرسنل شاغل در آن مشغول به کار شده است

سید محمد احمدی در حاشیه افتتاح این واحد صنعتی گفت: برای ارتقا معیشت اقتصادی مردم علاوه بر توسعه کشاورزی باید به فکر توسعه صنعتی استان و شهرستان نیز بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت توسعه شهرکهای صنعتی را یکی از برنامه های اصلی دولت در استان و شهرستان خواند و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرصنعتی و شهرک صنعتی سپیدرود رشت با روی باز از این حمایت دولت استقبال خواهیم کرد و برای توسعه بیش از پیش صنعت استان نیاز به همراهی همدلی همه مدیران استانی است، که خوشبختانه گیلان از این مشارکت و همدلی بهره مند است.

همچنین، دفتر خدمات مسافرتی نقش سبز با هزینه یک و نیم میلیارد تومان در بخش گردشگری از دیگر طرح های افتتاحی بود .

 

 

 

 

IMG_4287 IMG_4290 IMG_4366 IMG_4367 IMG_4387 IMG_4279 IMG_4392 IMG_4252 IMG_4363 IMG_4304 IMG_4272 IMG_4478