به نظر می رسد درخشش جوانان استقلال در دربی ۸۴ پایتخت به قدری خیره کننده بوده که توجه سرمربی تیم ملی کشورمان را هم به خود جلب کرده است.   به گزارش صفیر گیلان به نقل از سرویس ورزشی جام نیـوز، این روزها بازیکنان جوان استقلال نقشی تعیین کننده در این تیم پیدا کردند و […]


به نظر می رسد درخشش جوانان استقلال در دربی ۸۴ پایتخت به قدری خیره کننده بوده که توجه سرمربی تیم ملی کشورمان را هم به خود جلب کرده است.

فرشید اسماعیلی کی روش 3 بازیکن استقلال را جانشین پرسپولیسی ها می کند

 

به گزارش صفیر گیلان به نقل از سرویس ورزشی جام نیـوز، این روزها بازیکنان جوان استقلال نقشی تعیین کننده در این تیم پیدا کردند و با وجود جوانی، پخته و سنجیده عمل می کنند. مانند دو دیدار بزرگ اخیر آبی پوشان مقابل پرسپولیس و استقلال.

آبی پوشان با تکیه بر نیروی جوانی وارد دوران تازه ای شده اند و به نظر می رسد با این وضعیت حتی در آینده بازیکنان بیشتری از استقلال به تیم ملی دعوت شوند.

این در حالی است که کارلوس کی روش با وجود حضور نداشتن در ایران وضعیت لیگ را از طریق دستیارانش در کادر فنی تیم ملی زیر نظر دارد و آن طور که شنیدیم بازی های مهم لیگ را از طریق تلویزیون تماشا می کند. مانند دربی ۸۴ تهران.

بنا بر گفته یکی از نزدیکان کی روش، وی دربی ۸۴ را دیده و ۳ بازیکن آبی پوش را به شدت پسندیده است.

فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و میلاد زکی پور سه جوان استقلال به شمار می روند که به احتمال فراوان در لیست بعدی کی روش خواهند بود.

شنیده ها حکایت از آن دارد که این سه شاگرد جوان علیرضا منصوریان به احتمال فراوان جانشین ملی پوشان پرسپولیس می شوند!