به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ اسماعیل پور فرماندار فومن در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز ۹۶ ضمن  آمادگی دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان :شهرستان فومن افتخار  و اعتبار صنعت گردشگری گیلان و ایران است باید این موقعیت حفظ شود. وی نوروز ۹۶ را نوروز سیاسی خواند و گفت:از ۳۰ اسفند ماه […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ اسماعیل پور فرماندار فومن در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز ۹۶ ضمن  آمادگی دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان :شهرستان فومن افتخار  و اعتبار صنعت گردشگری گیلان و ایران است باید این موقعیت حفظ شود.

وی نوروز ۹۶ را نوروز سیاسی خواند و گفت:از ۳۰ اسفند ماه ما ثبت نام کاندیداها را داریم که این شروع استارت انتخابات است و خود به خود ترافیک در شهر ایجاد می شود.

وی به سرعت گیرها در سطح شهر اشاره و افزود:سرعت گیرها در این شهر استاندارد نبوده  و بیشترین اسیب را به ماشین به ویژه اکسل ماشین می زنند.

وی از معاون عمرانی استانداری گیلان خواست تا بر این موضوع رسیدگی کند وگرنه به استاندار و وزیر نامه خواهم داد.

وی شهرداریها را عوامل اصلی حذف سرمایه های شهر  خواند و گفت: اگر مسافری بیاید و علت اسیب دیدگی خودروی خود را به خصوص اسیب دیدگی اکسل خودرو را سرعت گیر بخواند من از اعتبارات شهرداری ۱۰ میلیون تومان کم خواهم کرد .

اسماعیل پور در بخشی دیگر از سخنانش به کلوچه های فومن اشاره کرد و گفت: کلوچه  فومن طعم و کیفیت خوب ندارد و هر نانوایی کلوچه پز شده در حالی که کلوچه برند شهرستان فومن است.

وی ازتعزیرات، رئیس صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف خواست تا این موضوع را پیگیری  کنند.

ایشان از فرماند نیروی انتظامی خواست تا برای حل مشکلات بازارایان  وتسهیل در عبور و مرور و ترافیک  تدابیری بیاندیشد تا مسافران در ترافیک نمانند.

فرماندار فومن از مقفول ما ندن صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و گفت :خروج کالای چینی از مراکز عرضه صنایع دستی در مناطق گردشگری و فروشگاه های سطح شهر باید با سرعت انجام شود.

وی نگاه سازنده و متکی بر تولید داخلی را موجبات توسعه پایدار خواند و گفت:صنعت گردشگری و صنایع دستی می تواند مشکلات بیکاری جوانان را به حداقل برساند اگر برنامه ریزی منسجم و منظم داشته باشیم.وی از خبرنگاران خواست تا نوروز را با نشاطهمراه کنند و مدیران هم  نظافت مسیر و رنگ امیزی سطح شهرها  را داشته باشند زیرا این شهر با تمدن و پیشینه فرهنگی  است.