سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه در حوزه رسانه با نگاه جناحی عمل نمی کنم و  سعی می کنم همه طیف ها و نگاه ها را دور یک محور جمع و حلقه صمیمی ایجاد کنم گفت:زیرا  جناح  بازی ما را عقب و درگیر  می کند و  دشمن از این فضا استفاده می کند.

 اختصاصی /صفیر گیلان؛سرهنگ محسن جعفری فرمانده سپاه شهرستان فومن در نشست با رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان فومن  ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:در حوزه رسانه با نگاه جناحی عمل نمی کنم و  سعی می کنم همه طیف ها و نگاه ها را دور یک محور جمع و حلقه صمیمی ایجاد کنم زیرا  جناح  بازی ما را عقب و درگیر  می کند و  دشمن از این فضا استفاده می کند.

جعفری بهترین دوران کاری  و خاطرات خوب خود را خود را در طی سالهای خدمت  از قرار گرفتن در  کنار بچه های رسانه  خواند و گفت: امیدوارم در شهرستان فومن نیز با همراهی رسانه بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
فرمانده سپاه شهرستان فومن از حضور خود در مسئولیت هایی چون مسئول تبلیغات سپاه قدس گیلان،مسئول دارالقرآن سپاه رشت،مسئول کانونهای مساجد و سمعی بصری سپاه رشت،مسئول اردویی سپاه رشت،مسئول فضای مجازی سپاه رشت،مسئول معاونت فرهنگی سپاه رشت،فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه رشت،رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان،معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان،جانشین فرماندهی سپاه رشت نام برد و گفت:سفر به کرربلا در همایش بزرگ پیاده روی اربعین در سال ۹۶ از نجف و بعد کربلا بهترین خاطره بنده با رسانه های گیلان است.

سرهنگ جعفری با بیان ینکه رسانه باید هدف و آرمان و قله های خود را مشخص کند گفت:از رسانه ها می خواهم تا مبانی انقلاب ،ولایت فقیه و  دست آورد نظام را سر لوحه گفتمان سازی خبری خود قرار دهند.

وی رسانه ها را  گوش شنوا و چشم بیدار و رکن چهارم دموکراسی خواند و گفت: تلاش کنید تا  زبان مردم باشید و مشکلات مردم را منعکس کنید  زیرا قطار رسانه در دنیا با سرعت پیش می رود و هر کس از این  مسیر جا بماند عقب می ماند.

جعفری رسانه و فضای مجازی را یک  اولویت برای مجموعه خود در سپاه فومن خواند و گفت: بنده بر حسب  وظیفه اولین جلسه خودم را با  شما و یک جلسه هم با مسئولان فضای مجازی سپاه  برگزار کردم و  افتخار می کنم که در خدمت شما هستم.

فرمانده سپاه شهرستان فومن ضمن تسلیت  ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت:امروز رسانه اجاره ای در دنیا با شانتاژ اخبار دروغ را به جهان میدهند ولی ما با داشتن رسانه های قوی هنر استفاده از رسانه را نداریم.

وی با اشاره به منابع رسانه ای کشور ایران در حوزه رسانه انعکاس اخبار خوب را نوید بخش رشد و پیشرفت جامعه خواند و گفت: امروز جوانان به این باور رسیدهاند  که می توانند خدمت کنند.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه بسیج معیارش  به افراد یا لباس و ظاهر نیست گفت:بسیجی یعنی تفکر یعنی ایدئولوژی یعنی دوست دار خاک و آب و خون شهدا و تعریف من از سپاه اینکه سپاه حافظ دست آورد انقلاب و نظام است .

وی افزود: امروز در بسیج و دستگاها و ادارات مدیر بودن خوب جواب نمی دهد بلکه باید راهبری باشد و کسیکه رهبری می کند و فاتح قلبها است مثل سردار حاج قاسم سلیمانی موفق و  مردمی است.

جعفری با تاکید بر اینکه رسانه های شهرستان خدمات و اقدامات خوب  را مطرح  و منعکس کنند گفت:اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و فضای مجازی از همه برنامه ها در تنوع خبری استفاده کند.

وی خواستار شد تا رسانه های شهرستان فومن  فصل جدید از گفتمان سازی را برای اعتماد مخاطب و حذب مخاطب در خبر و هدفمند بودن  و اثر گذار کار کردن خبر ،راست گویی و … را بیشتر دنبال کنند.

سرهنگ جعری در پایان این نشست صمیمی  با بیان اینکه رسانه برای رفع مشکلات مردم بیشتر ورود و همه با هم روی یک موضوع  کار کنند تا بیشتر نتیجه حاصل شود علارغم اینکه به بخش حقوقی هم توجه کنند افزود:تشکیل یک تیم منسجم و واحد موجی ایجاد میکند که  می تواند دنیا را به سمت شما برگرداند

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری