دکتر ارسلان سالاری با حضور در سازمان برنامه‌وبودجه کشور با دکتر رضا عوض پور- رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ دکتر ارسلان سالاری با حضور در سازمان برنامه‌وبودجه کشور با دکتر رضا عوض پور- رییس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از برنامه‌ریزی‌ها و هدایت بودجه کلان کشور به حوزه سلامت، اظهار کرد: طی دو سال اخیر روند بودجه‌ریزی و بودجه‌بندی کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا به سمت تقویت بنیان نظام سلامت کشور کشیده شده که این نگاه سازمان برنامه‌وبودجه قابل‌تحسین است.
وی با بیان اینکه استان گیلان به جهت عقب‌ماندگی‌های عدیده و پرشمار ، نیازمند دریافت اعتبارات بیشتری از بودجه نظام سلامت هست، افزود: اگرچه سهمی از بودجه نظام سلامت کشور به جهت جبران عقب‌ماندگی‌های بهداشت و درمان گیلان به این استان اختصاص‌یافته اما لازم هست همچنان نگاه سازمان برنامه به گیلان به لحاظ وضعیت موجود ویژه‌تر باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در این نشست بر ضرورت در نظر گرفتن بسته‌های سلامت‌محور یارانه‌ای از قبیل اعتبارات تملیکی، تخصیصی و بودجه‌ای سالانه برای مردم استان های کم برخوردار نظیر گیلان تاکید کرد