به گزارش صفیرگیلان؛میرشمس مومنی زاده در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان انزلی اظهار کرد: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و درجهت ارایه خدمات رفاهی و عمرانی باید تلاش بیشتری داشته باشیم و علاوه برتلاش؛ تکریم و احترام به مردم از اولویت های نظام و دولت تدبیر و امید است. سرپرست فرمانداری انزلی اظهار کرد:باید […]

به گزارش صفیرگیلان؛میرشمس مومنی زاده در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان انزلی اظهار کرد: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و درجهت ارایه خدمات رفاهی و عمرانی باید تلاش بیشتری داشته باشیم و علاوه برتلاش؛ تکریم و احترام به مردم از اولویت های نظام و دولت تدبیر و امید است.
سرپرست فرمانداری انزلی اظهار کرد:باید مسوولیت خومان را بشناسیم و در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

ایشان  دهیاران و شوراهای اسلامی را حلقه واسط بین مردم و مسولان اجرایی دانستند  و اظهار کرد؛ باید به این حلقه واسطه بین ما و مردم توجه بیشتری شود چرا که نیازمندی های مردم را پیگیری و به ما انتقال می دهند.

مومنی زاده با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید روزمرگی به هیچ وجه قابل قبول نیست یادآور شد: انجام کارهای روتین و پاسخ به چند ارباب رجوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و انتظار داریم مسوولان انزلی نگاهی توسعه گرا داشته باشند و در دوره خدمت خود یادگاری خوبی باقی بگذارند.