صفیر گیلان؛سرهنگ خلبان ولی رحمانی در آیین افتتاح پروژه های‌ محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان لاهیجان، از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان سپر آهنین امنیت مرزهای کشور یاد کرد و گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بازوی امنیت گستر این کشور پهناور است.

به گزارش پایگاه خبری تجلیلی صفیر گیلان،سرهنگ خلبان ولی رحمانی در آیین افتتاح پروژه های‌ محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان لاهیجان، از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان سپر آهنین امنیت مرزهای کشور یاد کرد و گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بازوی امنیت گستر این کشور پهناور است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در جای جای ایران اسلامی و در همه حوزه ها به وظیفه ذاتی خود یعنی ایجاد، پوشش و برقراری امنیت پایدار جانانه و به درستی عمل کرده است، افزود: امروز بخشی از این توان را پای کار محرومیت زدایی و خدمت به مردم آوردیم.

فرمانده گیلانی قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش، با اشاره به حضور ارتش در کنار مردم و دولتمردان در زمان نیاز، عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش طی دو سال گذشته انقلاب عظیم خدمت در حوزه بهداشت و درمان را در سطح کشور به ویژه گیلان به انجام رسانده است.

رحمانی، مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه بهداشت و درمان استان گیلان را بیش از ۶۰ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: به زودی دستگاه های سی.تی اسکن و ام.آر.آی خریداری شده برای بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن نیز به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به بهره برداری از بخش‌های پانسیون پزشکان و پرستاران بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، اضافه کرد: دو دستگاه کانکس سیار ویژه حمل دارو، ۱۰ دستگاه تخت سه شکن برقی بیمارستانی، جایگاه و دستگاه امحای زباله بیمارستانی، جایگاه مخزن اکسیژن بیمارستان، اتاق انتظار و کتابخانه این بیمارستان نیز افتتاح شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش، از راه اندازی دستگاه سونوگرافی فوق پیشرفته بیمارستان ولی عصر(عج) فومن و بهره برداری از مسکن محرومین این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی احداث مرکز دیالیز و شیمی‌درمانی ۲۸ تختخوابه شرق استان گیلان در محوطه بیمارستان حضرت سیدالشهداء(ع) لاهیجان را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه احداث جاده ۹ کیلومتری روستای صعب العبور رشته رود رودبار را آغاز کردیم، گفت: در آینده نزدیک پروژه های آبرسانی، ورزشی و فرهنگی نیز توسط نیروی زمینی ارتش به بهره برداری می رسد.