سرهنگ شعبانی نیروی انتظامی شهرستانها را ویترین نیروی مسلح در دید مردم دانست وگفت:  شهروندان برای بیان دغدغه و مشکلات به اولین دستگاه که مراجعه می کند پلیس است

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ عبدالعلی شعبانی در نشست با خبرنگاران شهرستان شفت به شعار امسال هفته ناجا تحت عنوان “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” اشاره و خاطرنشان کرد: این عنوان نشانگر آن است که نیروی انتظامی باید به سمت هوشمند شدن گام بردارد چراکه این مهم در همه ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری، به تحقق امنیت پایدار منجر خواهد شد.
وی نیروی انتظامی را سربازان نظام  و در خدمت مردم شهرستان خواند و گفت:
خدمت به مردم بزرگترین  افتخار ناجا است و ما بیشترین خدمات را داریم و همکاران ما شبان روز در میدان هستند.

وی پیروی از فرمایش مقام رهبری و انجام ماموریت در برقراری امنیت را یک وظیفه خواند و گفت؛
بکاری گیری تمام توان در برقراری امنیت بسیار مهم است.

سرهنگ شعبانی با قدرت می توان گفت؛ پلیس گذشته با پلیس امروز متفاوت است و شما فعالان فضای مجازی و اجتماعی اینو درک می کنید و در جامعه می بینید.

فرمانده نیروی  انتظامی شفت با بیان اینکه امروز شاهد ارتقا عملکرد و رضایتمندی این نیرو  در بین مردم هستیم گفت:امروز هر چه عملکرد داشته باشیم و اگر  شما ه عنوان رابط اجتماعی و  همکار کنار ما  نباشید عملکرد ما نتیجه نخواهد داد.

وی ارتباط  بین نیروی انتظامی و رسانه ها را ارتباظ  قوی  خواند و افزود: اقدامات پلیس باید بیشتر شود و ارتباط دو سویه نهایت رضایتمندی را در کارنامه خواهد داشت.

سرهنگ شعبانی پایلوت کار نیروی انتظامی را  بحث هوشمند سازی خواندو گفت: امروز سنت گرایی تغییر و دنبال مدرنیته کردن سازمان هستیم .

و ی نیروی انتظامی شهرستانها را ویترین نیروی مسلح در دید مردم دانست وگفت:  شهروندان برای بیان دغدغه و مشکلات به اولین دستگاه که مراجعه می کند پلیس است و پلیس۱۱۰ و …
عملکرد ما و مجموعه ناجا است که خالصانه و مخلصانه کار می کنند.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد؛امروز نفوذ دشمن را می بینیم و ایجاد بستر و بروز ناامنی توسط دشمن را لمس ولی اقدامات موثر در این حوزه و ناهنجاری داشتیم که موفق تر از دشمن ظاهر شدیم.

فرمانده نیروی  انتظامی شفت با اشاره به اینکه در مباحث آسیب اجتماعی ما اعتیاد، جدایی والدین و ناهنجاریهای و ناامنی ها و غیره… را داریم گفت:ما در بحث سامانه نظارت از چندین دستگاه  در بحث آسیب اجتماعی کمک  می گیریم.

وی افزود:بخش دیگر در پیشگیری جرائم در شفت با همکاری ارگانها و سازمان و ادارات ما مقتدرانه با همکاری پلیس توانستیم کار های خوبی انجام دهیم .

سرهنگ شعبانی در بحث امنیت مطالبه گری را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت؛ اجرای ماموریت ها با همکاری نهادها در حال اجرایی شدن است و مردم آگاه نسبت به ایمن سازی باشند و آگاهی بخش مردمی باید از شما باشد.

وی مهمترین دغدغه مردم را  امنیتخواند و گفت: درشهرستان شفت در  دو نقطه زیارتی امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق با مشارکت همکاران و سپاه ما توانستیم امنیت پایدار را داشته باشیم
سرهنگ شعبان زاده در حوزه ماموریت این سازمان به واکسیناسیون و کرونا و محدودیت ها اشاره و افزود؛من از تلاش مجموعه انتظامی و دستگاه مرتبط و مردم تشکر می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی شفت افزود:در شش ماه امسال۱۲۰ طرح پیشگیری از وقوع جرم که ۱۲۰ سارق و ۳۰۰ فقره کشف سرقت  و  ۴ درصد کاهش وقوع سرقت داشتیم.

وی به اقدامات این ستاد در شهرستان اشاره و افزود؛از دستگاه محترم قضایی و دادگستری تشکر دارم که در برقراری امنیت کمک کردند.

 

وی از ۱۳۸ مورد پلمپ تخلفات صنفی و کشف سلاح با  افزایش ۳۲ درصدیخبر داد و گفت:
دارندگان صلاح شکاری اگر مجوز ندارند دنبال مجوز باشند و اگر اثبات شود که مجوز ندارند برخورد می شود.

سرهنگ شعبانی از کشف ۷۳ تن چوب قاچاق بر داد و گفت:در کشف مواد  مخدر که ۱۷ کیلو گرم بوده با افزایش ۴ درصدیمواجه بودیم.

فرمانده نیروی  انتظامی شفت با بیان اینکه به دنبال کاهش حضور مردم در یگان و کلانتری هستیم گفت:تا شاهد ارتقاع عملکرد باشیم و ما از مردم شهید پرور شفت سپاسگذاریم که همراه ما هستند

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری