تغییر در معاونت منابع انسانی برق منطقه‌ای گیلان ،

نیروی انسانی، ثروت گرانبهای برق گیلان

  پرینت
نیروی انسانی، ثروت گرانبهای برق گیلان
شناسه خبر : 78504 | تاریخ انتشار : 16 فروردین 1403 - 11:38 | 32 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیرگیلان/در مراسمی رسمی که با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت برق منطقه‌ای گیلان در دفتر مدیریت این شرکت برگزار گردید، از خدمات ارزشمند محمد تقی روان گرد قدردانی شد و محمد رضا خسروی به عنوان سرپرست معاون منابع انسانی این شرکت معرفی شدند

به گزارش صفیر گیلان ؛ دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، در این آیین بر جایگاه خطیر و کلیدی منابع انسانی در هر سازمان تأکید نموده و اظهار داشتند: نیروی انسانی شرکت، ثروت عظیم و گرانبهایی است که همواره باید در اولویت توجه و برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: نیروی انسانی هر شرکتی، بزرگترین، ارزشمندترین و گرانبهاترین سرمایه و ثروت هر سازمانی محسوب می شود. همانگونه که مرحله جذب منابع انسانی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، حفظ و نگهداشت آن هم به مراتب مهم تر می باشد.

دشت بزرگ افزود: منابع انسانی هر شرکتی، مغز متفکر آن شرکت هستند و باید بستر خلاقیت و ابتکار را برای کارکنان فراهم آوریم تا شاهد انفجار ایده، خلاقیت و ابتکار در در جهت ارتقای سطح خدمات و رضایت‌مندی کارکنان باشیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به نقش و جایگاه خطیر یکایک کارکنان، گفت: تمامی کارکنان، بالقوه از استعداد و توانایی های بزرگی برخوردارند و این پتانسیل باید با آموزش، تقویت و شناسایی شوند تا به مرحله بالفعل برسند.

دشت بزرگ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هر یک از کارکنان این شرکت موظفند با تعهد و تلاش شبانه‌روزی و جهادی، مانع هرگونه آسیب به شرکت شده و در جهت رفع موانع و مشکلات احتمالی گام بردارند، افزودند: “عامل اصلی موفقیت، تلاش و کار مضاعف است. ما باید فراتر از تمرکز بر دستاوردهای بزرگ، به حفظ و نگهداری دستاوردهای گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده‌ای روشن‌تر برای برق گیلان اهتمام ورزیم.

ایشان در پایان سخنان خود بر ضرورت تعامل و ارتباط نزدیک با کارکنان و خانواده‌هایشان و همچنین ذینفعان مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: امیدوارم با همدلی و همراهی تمامی ارکان شرکت، شاهد پیشرفت روزافزون و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم شریف استان گیلان باشیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان ضمن قدردانی از خدمات صادقانه روان گرد و با آرزوی موفقیت برای وی گفت: امید است با انتصاب خسروی و اتکا به تعهد، تخصص و تجربه ایشان، شاهد تحولات مثبتی در حوزه منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای گیلان و ارتقای سطح خدمات و رضایت‌مندی کارکنان این شرکت باشیم. همچنین انتظار می رود از تجربیات و دانش روانگرد در راستای رشد و تعالی سازمان استفاده مطلوب شود.

در این آیین، روانگرد معاون سابق منابع انسانی گفت: داشتن مسئولیت بسیار سنگین بوده و امروز که این مسئولیت از دوش بنده برداشته شد بسیار خوشحالم و احساس سبکبالی می کنم.

وی افزود: در طول دوران خدمت خود، عامدا و عالما حق کسی را پایمال نکردم و از این بابت و همچنین انتخاب خسروی از مجموعه منابع انسانی به عنوان سرپرست معاون منابع انسانی بسیار خوشحالم.

وی افزود: حوزه منابع انسانی بسیار مهم بوده و جز با همکاری و تعامل تمامی واحد های شرکت و علی الخصوص مدیریت عامل و منابع مالی نمی توان در این بخش موفق بود.

خسروی سرپرست منابع انسانی در این آیین گفت: از اعتماد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان به بنده قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم از عهده این مسئولیت سنگین برآیم.

در پایان این آیین، حکم انتصاب سرپرست معاون جدید منابع انسانی به خسروی اهدا شد و ضمن قدردانی از روانگرد با تقدیم لوح سپاس، ایشان به عنوان مشاور شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب شدند

برچسب ها
نوشته های مشابه
تمامی دستگاه های متولی باید در تسهیل شرایط کار و تولید در کشور احساس مسئولیت کنند
ادای احترام نظامی سرهنگ جعفری به کارگران و هیئت مدیره مجتمع بزرگ نئوپان فومنات
جولان کارگران و کارفرمایان در خط مقدم جنگ اقتصادی/تحقق ایجاد اشتغال ۱۶۱۴ نفر در فومن
رونمایی از موشن گرافی کریدور شمال جنوب، حضور استاندار گیلان وعقد سه تفاهم نامه همکاری
معضل پسماند مشکل مشترک شهرهای استان گیلان/عملکرد مجموعه مدیریت شهری رشت همانند یک ویترین در مقابل دید همگان قرار دارد
نقش ارزشمند رسانه در اقتصاد با روایت از شرکت داروسازی /سهم ۳۰ درصد کاسپین تامین از بازار دارویی کشور و صادرات/کارخانجات داروسازی مستقیم با درمان و سلامت مردم در ارتباط هستند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.