به گزارش صفیر گیلان،دکتر امیدعلی پارسا رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور برای شرکت در آئین افتتاحیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان این سازمان در چابکسر حضور یافت. به گزارش روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی استان گیلان پارسا در این مراسم که برخی از مدیران کل استان ها و مدیران ستادی سازمان امور مالیاتی نیز حضور […]

به گزارش صفیر گیلان،دکتر امیدعلی پارسا رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور برای شرکت در آئین افتتاحیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان این سازمان در چابکسر حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی استان گیلان پارسا در این مراسم که برخی از مدیران کل استان ها و مدیران ستادی سازمان امور مالیاتی نیز حضور داشتند گفت: خوشبختانه با جهاد شبانه روزی همکاران در شش ماه نخست امسال توانسته ایم ۴۰ در صد بودجه جاری کشور را تامین کنیم که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد بود.
رئیس کل سازمان امورمالیاتی در ادامه گفت: امروز هر سه قوه به دنبال داشتن سازمان امور مالیاتی پویا هستند که پرچم مبارزه با فرار مالیاتی را برافرازد و ما نیز می دانیم فرار مالیاتی وکمک به شکل گیری آن به هر شکل، در حکم تاراج، دست اندازی و غارت بیت المال بوده و حق الناس است.
پارسا افزود: ما با کمک و همراهی شما همکاران به دنبال سازمان امور مالیاتی مقتدر، هوشمند و محبوب هستیم.
در ابتدای این مراسم نیز جواد انوری مدیر کل امور مالیاتی استان گیلان به عنوان میزبان گفت: با ادای احترام به شهدای والا مقام سازمان خدمت عزیزان حاضر در افتتاحیه هفتمین جشنواره فرهنگی- ورزشی سازمان امورمالیاتی کشور خصوصا آقای دکتر پارسا رئیس کل پرتلاش، جهادی و سختکوش سازمان، جناب آقای دکتر جنتی معاون محترم، جناب آقای دکتر نوری و مدیران کل محترم ستادی و استان ها خیر مقدم عرض می کنم.
انوری با برشمردن ورزش به عنوان عاملی برای شور و نشاط که نقش موثری در بهبود محیط زندگی و کار دارد گفت: در پرتو سلامت جسم و تهذیب نفس، با ایجاد روحیه مروت و جوانمردی که از آثار ورزش است، می توان به اهداف فردی و سازمانی دست یافت.