به گزارش صفیر گیلان؛ همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی استان گیلان با حضور  مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان مدیران استانی و علاقمندان حوزه قرآنی امروز(چهارشنبه، ۱۷ بهمن)  در سال همایش های  بانک ملی رشت برگزار شد. حجت الاسلام احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ،انقلاب ما منتسب به ولایت، امامت و […]

به گزارش صفیر گیلان؛ همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی استان گیلان با حضور  مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان مدیران استانی و علاقمندان حوزه قرآنی امروز(چهارشنبه، ۱۷ بهمن)  در سال همایش های  بانک ملی رشت برگزار شد.

حجت الاسلام احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ،انقلاب ما منتسب به ولایت، امامت و حضرت زهرا (سلام الله علیه) است.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب قرآنی و اسلام محور است، گفت: قرآن کریم، کتاب هدایت و انسان سازی است و باید بیشتر از این کتاب الهی در زندگی فردی و اجتماعی بهره برد.
پروایی تاکید کرد: اگر زندگی خودمان را با قرآن تراز کنیم در دنیا و آخرت عاقبت به خیر خواهیم شد.
وی اظهار داشت: مشکل ما این است که اخلاق و رفتار خود را با قرآن تراز نمی‌کنیم و شکست می‌خوریم.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: اگر تمسک به قرآن و عترت بین ما، مردم، مسئولان و جامعه اتفاق بیافتد جامعه به رستگاری می‌رسد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: همه ما مدیون انقلاب هستیم و برای شکر نعمت انقلاب و به نشانه قدرشناسی باید به مردم خدمت کنیم.
پروایی خدمت به مردم را بزرگترین عبادت خواند و گفت: اجر و پاداش خدمت به مردم در درگاه الهی بسیار بالاست.
حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان نیز در این مراسم با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب به مردم گفت: در چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی باید نگاهی به گذشته و امید به آینده داشت.

وی اعلام کرد: انقلاب ما یک حرکت برجسته و متاثر از آموزه های فاطمی بود.
علیزاده اذعان داشت: درسی که از نهضت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) می توان گرفت، لزوم دفاع از ولایت برای سعادتمندی جامعه است.
وی با اشاره به اینکه امروزه دنیا تشنه معارف اهل بیت و فاطمی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز صدور معارف اهل بیت به تمام دنیا شد.
مدیرکل اوقاف گیلان، ترس دشمنان اسلام از انقلاب اسلامی را به علت صدور آموزهای اسلامی و ظلم ستیزانه اسلام دانست و گفت: حرکتی که انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده، به برکت قرآن کریم متوقف نخواهد شد.
گفتنی است در پایان این مراسم از ۷۵ نفر از نخبگان قرآنی دارای رتبه در مسابقات کشوری اوقاف و بین المللی جهان اسلام و اساتید دارای سابقه بالای آموزش قرآن تقدیر شد.