فرماندار فومن برگزاری این همایش را زمینه ساز اشاره به اقدامات ارزنده نیروی انتظامی در تامین امنیت در سطح شهرستان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن، همایش پلیس امنیت و اصناف در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار شد.
در این مراسم که با حضور روسای اتحادیه های صنفی و بازاریان شهرستان فومن همراه بود، محسنی ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در تامین امنیت، اظهار کرد: ایجاد امنیت مستلزم وفاق و همدلی است.


وی با اشاره به این که در هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی به منظور بیان ماموریت ها و عملکرد نیروی انتظامی و همچنین فرصتی برای قدردانی از زحمات تامین کنندگان امنیت کشور است، برگزاری این همایش را زمینه ساز اشاره به اقدامات ارزنده نیروی انتظامی در تامین امنیت در سطح شهرستان عنوان کرد.

محسنی، نعمت امنیت پایدار را مورد توجه قرار داد و ضمن تشریح نقش آن برای توسعه پایدار، اظهار کرد: در شرایط برقراری امنیت پایدار، مردم باید احساس امنیت کنند. خوشبختانه اکنون این وضع در کشور ما به لطف زحمات و تلاش های حافظان امنیت کشور فراهم شده است.

فرماندار شهرستان با بیان این که بازار و اصناف متدین شهرستان در تمام مدت شیوع بیماری کرونا معاضد دولت و مسئولان در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه بوده، نقش تاثیرگذار بازاریان انقلابی شهرستان را در انجام کمک های مومنانه مورد توجه قرار داد.


وی با اشاره به وجود محدودیت های مختلف برای بازاریان در زمان مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: بازاریان عزیز فومن علی رغم تمام مضیقه ها، در شرایط دشوار، به کمک اقشار نیازمند شهرستان آمدند و این کار ارزشمند شایسته قدردانی است.

وی در پایان، ضمن تاکید بر لزوم آگاهی و خودمراقبتی میان اصناف، اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل هرچه بیشتر بازار و تامین کنندگان امنیت در سطح جامعه، شاهد کاهش تخلفات و افزایش امنیت باشیم.