حمیدرضا همیراد بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و چوکا تالش در لیگ دسته اول را قضاوت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال ، اسامی داوران قضاوت کننده هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور اعلام شد که حمیدرضا همیراد ، بازی تیم های ملوان بندرانزلی و چوکا تالش را قضاوت می کند.

علیرضا وهابی افزود: دیدار تیم های فوتبال ملوان و چوکای تالش که یکی از دربی های فوتبال استان گیلان در لیگ دسته اول بشمار می رود، عصر روز چهارشنبه هفته جاری ۱۸ فروردین ماه به میزبانی تیم ملوان و در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین بابک خسروی و عبدالعلی شکرگذار به عنوان کمک داور ، همیراد را در این دیدار همراهی خواهند کرد، سعید لهراسبی به عنوان داور چهارم و سعید بخشی زاده نیز، به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و چوکا تالش حضور می یابند.

وی به بازی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده گیلان نیز اشاره و بیان کرد: همچنین تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در هفته نوزدهم این رقابت ها باید در دیداری همزمان در یک بازی خارج از خانه در شیراز رو در روی تیم فجر سپاسی قرار گیرد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم شهرداری بندر آستارا با ۳۱ امتیاز در مکان دوم ، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۲۵ امتیاز در مکان نهم و تیم فوتبال چوکا تالش با ۱۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.