صفیر گیلان؛ مدیر اجرایی طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش و هوانیروز قهرمان خبرداد : باحضور فرماندهی نیروی زمینی ارتش ؛ طرح های عمرانی و درمانی محرومیت زدایی ارتش در شهرستان فومن همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش در سفر یکروزه خود به گیلان از طرح های عمرانی ، درمانی ،عام المنفعه و محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید و روند تکمیل این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.
سرهنگ خلبان ولی رحمانی در گفتگوی خود با خبرنگارما ، با اعلام اینکه نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوانیروز قهرمان در جهت رفع محرومیت ها از ارگان های پیشتاز در این امر است ؛ افزود : تمام تلاش و رویکرد ارتش، تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب و رفع محرومیت ها در اقصا نقاط ایران اسلامی است .

 

تمرکز فرماندهان کل ارتش به رفع محرومیت ها در سراسر کشور

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش در خصوص روند اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی ارتش در غرب گیلان اظهار کرد: ارتش ایران در بحث محرومیت زدایی اقدامات بسیار خوبی در دست اجرا دارد و در بسیاری از استان‌ها، شهرهای محروم شناسایی و برای اجرای پروژه ها ارتش حضور دارد که در ایام بزرگداشت روز ارتش پروژه‌های تکمیل شده به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

سرهنگ خلبان رحمانی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقدام عملی خود شعار ارتش فدای ملت و ملت برای ارتش را در سال گذشته به منصه ظهور رساند و قطعاً در سال جدید نیز به این شعار جامعه عمل خواهد پوشاند.

ارتش با تمام توان برای رفع محرومیت ها در فومن مستقر است

وی افزود: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان گیلان با کمک استاندار و مسئولان شناسایی شد که بیشترین محرومیت‌ها در غرب گیلان وجود دارد و ارتش با تمام توان با همکاری سپاه پاسداران برای رفع این محرومیت‌ها در فومن مستقر شده است که در این شهرستان با همکاری فرماندار و فرمانده سپاه منطقه به سرعت در حال انجام است و ساخت مسکن محرومان ادامه دارد و تلاش ما این است که در ایام هفته ارتش تعدادی از مسکن محرومین این شهرستان را آماده و به افتتاح برسانیم.

همچنین احداث پلی در روستای حسینکوه ، بهره برداری از آب شرب روستایی ، تجهیز و نوسازی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)شهرستان فومن با سرعت در حال انجام است که بخش عمده‌ای از این پروژه ها صورت گرفته و درصددیم به شکل کامل تحقق یابد تا مشکلات زیادی از این محرومیت ها که مردم این منطقه از آن رنج می برند مرتفع و موجب رفاه حال مردم روستایی و رضای خداوند شود.

همچنین در بخش های فرهنگی شامل نوسازی و تجهیز مساجد در روستاها و مصلای نیمه تمام شهرستان فومن در دستور کار است که پیمانکاران مشغول کار و اجرا هستند.

 

 

مدیر اجرایی طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش و هوانیروز قهرمان ؛ تصریح کرد : تجهیز و نوسازی مساجد ، احداث پل ، تجهیز خانه بهداشت ، نوسازی و تجهیز بخش های بیمارستان امام حسن مجتبی فومن ، ساخت مسکن محرومین در مناطق محروم، تکمیل محراب و تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی مصلای شهرستان فومن از اهم پروژه های ارتش ایران است که به دستور فرماندهی نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری و امیر سرتیپ یوسف قربانی فرماندهی هوانیروز ارتش در غرب گیلان در حال اجرا می باشد .

سرهنگ خلبان ولی رحمانی تصریح کرد : مهرماه سال جاری همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور امیر سرتیپ دکتر حیدری فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران ، بازسازی ،نوسازی و تجهیز بخش های icu بیمارستان حسن مجتبی فومن ، تعدادی از مساجد و خانه بهداشت در مناطق محروم ، تعدادی از خانه مسکن محرومین به بهره برداری می رسد .

گفتنی است در سفر فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش به گیلان دستور واگذاری ۲ دستگاه کولر به جهت شروع واکسیناسیون کرونا به درمانگاه شهدای هوانیروز شهر مالکوان ، ۱۰ دستگاه یخچال ، ۱۰ دستگاه پنکه و ۲ دستگاه کولر جمعا به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان از طرف فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ دکتر حیدری به بهزیستی شهرستان فومن اهداء شد .

همچنین ۱۰ هزار دستکش درمانی که صبح امروز از سوی مدیراجرای طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش به درمانگاه شهدای هوانیروز ماکلوان قول تهیه آن داده شده بود عصر امروز تهیه و به مدیران این درمانگاه تحویل داده شد .

سرهنگ خلبان رحمانی با بیان اینکه شهرستان فومن با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و گردشگرپذیر بودن و داشتن شهر جدید ماکلوان و همجواری با شهر شفت دارای محرومیت های درمانی بسیار شدید است، افزود: فومن از داشتن بیمارستان مجهز محروم است که ارتش برای رفع این محرومیت با تمام توان آماده خدمت‌رسانی است و برای نوسازی و تجهیز بیمارستان فومن بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی ارتش هزینه شده و تلاش می‌کنیم که تا هفته دولت سال جاری این بیمارستان به دستگاه ام آر آی، سی تی اسکن مجهز و بخش آی سی یو این بیمارستان افتتاح و به مردم این شهرستان هدیه شود.

 

سردبیر/زلیخا صفری راسته کناری