صفیر گیلان؛فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نقش خبرنگاران در کرونا بیشتر از دانشگاه علوم پزشکی است گفت:امروز واکسن به حد مطلوب به گیلان نمی رسد و نیاز است رسانه جهادی ورود کند

اختصاصی/صفیر  گیلان:سرهنگ عبدالله  پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار در جمع مدیران مسئول  و خبرنگاران گفت:امروز تلفات در گیلان به عدد و رقم بالا رسیده و نیاز است تا شما جهادی ورود کنید.

وی از ایجاد ۱۴۰ پایگاه انجام واکسیناسیون در گیلان خبر داد و گفت:متاسفانه به رقم اینکه قرار بود روز ۲۰ هزار واکسن به پایگاههای ما برسد این امر محقق نشد و واکسن به حد مطلوب به گیلان نمی رسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان خواستار شد تا رسانه با تشویق و امر به معروف و نهی از منکر مردم را به رعایت دستورالعمل  بهداشتی تشویق کنند.

سرهنگ عبدالله پور ضمن  تسلیت ایام سوگواری سید  سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه  گفت؛ چراغ حسین را در خانه و با چند نفر هم می توان روشن نگهداریم.

وی افزود؛کرونا برای ما سخت شده و سرایت موضوع مهمی است که کسی اطلاعی ندارد و نیاز است رعایت کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تاکید بر اینکه بیمارستانهای ما بسیار قدیمی و بدون تجهیزات است گفت؛شما خبرنگاران اگر حقایق و مشکلات را به مردم بگویید بسیار اثر گذار است.

وی تصریح کرد؛خبرنگاران خبر پنهان را آشکار کنند تا مشکلات  مردم حل شود و امروز نقش  شما رسانه ای ها  در این مسیر که مدیران کم کاری دارند و باید تحرک بیشتر داشته باشند  بسیار ضروری است.