واکنش مایلی کهن به تهدید ملوان به کسر امتیاز اسرمربی ملوان در خصوص شکایت بازیکن خارجی اسبق ملوان و تهدید به کسر امتیاز از ملوان گفت: به خود قول داده بودم که دیگر از زبان تلخ استفاده نکنم ولی این مسائل به من مربوط نبوده اما برخی که در گذشته مورد به به و چه […]

واکنش مایلی کهن به تهدید ملوان به کسر امتیاز
اسرمربی ملوان در خصوص شکایت بازیکن خارجی اسبق ملوان و تهدید به کسر امتیاز از ملوان گفت: به خود قول داده بودم که دیگر از زبان تلخ استفاده نکنم ولی این مسائل به من مربوط نبوده اما برخی که در گذشته مورد به به و چه چه قرار گی گرفتند باید در این مسئله پاسخگو باشند که چگونه مدیریت کردند.
به گزارش صفیر گیلان به نقل از دیار میرزا/ دیدار تیم های ملوان انزلی و پارس جنوبی جم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهیار زحمتکش در دقیقه ۹۳ برای ملوان و محمدحسین مهرآزما در دقیقه ۶۹ برای پارس جنوبی گل های این دیدار را به ثمر رساندند.
مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با بیان اینکه یک بازی فیزکی و جذاب را شاهد بودیم اظهار داشت: تا قبل از سوت داور برای اعلام پنالتی همه چیز داشت به خوبی پیش میرفت.
وی با بیان اینکه از ملوان شناخت داشته است, یادآور شد: می دانستیم در دقایق پایانی این تیم به گل می رسد اما بازی را خوب اداره کردیم تا اینکه به نفع ملوان پنالتی اعلام شد.
تارتار گفت: اگرچه در کل تیم داوری قضاوت خوبی داشت اما اگر داور اشتباه کرده باشد, هیچ‌وقت نمی بخشمش. واکنش مایلی کهن به تهدید ملوان به کسر امتیاز محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه پارس جنوبی کاملا آنالیز شده بود، یادآور شد: این تیم با جمع شدن در خط دفاعی بازی بسته ای ارائه می‎دهد.
وی شرایط زمین تختی انزلی را مناسب ندانست و گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی و نامساعد بودن زمین آنطوری که می خواستیم نتوانستیم بازی کنیم.
مایلی کهن افزود: موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما حریف تنها با یک ضد حمله موفق شد به ملوان گل بزند.
رضا اعتمادی مهاجم ملوان در تمرینات بسیار خوب بوده و که با توجه به صلاحدید کادر فنی در میدان حاضر شد زیرا نیازمند فوروارد سر زن بودیم و همانطور که دیدید عملکرد مناسبی به نمایش گذاشت.
سرمربی ملوان در خصوص شکایت بازیکن خارجی اسبق ملوان و تهدید به کسر امتیاز از ملوان گفت: به خود قول داده بودم که دیگر از زبان تلخ استفاده نکنم ولی این مسائل به من مربوط نبوده اما برخی که در گذشته مورد به به و چه چه قرار گی گرفتند باید در این مسئله پاسخگو باشند که چگونه مدیریت کردند.
وی در مورد ورزشگاه تختی انزلی گفت: ورزشگاه فعلی لایق استعدادهای بندرانزلی و گیلان نیست و جاهای دیگر به مانند رفسنجان و سیرجان، ورزشگاه های مدرنی دارند اما چندین سال گذشته پروژه احداث استادیوم جدید بندرانزلی کلنگ خورد ولی تا به امروز هیچ اتفاقی صورت نگرفته که از وزیر ورزش خواستار پیگیری این موضوع هستم زیرا عدم توجه به ورزش موجب افزایش ناهنجاری ها می شود.