دکتر نحوی نژاد با بیان اینکه تأمین مسکن برای افراد تحت پوشش فاقد خانه یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی است، افزود: برای ساخت این واحدها ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛پیش از ظهر سه شنبه با حضور استاندار گیلان و مدیر کل بهزیستی استان ۳۰۴ واحد مسکن مددجویی بهزیستی به صورت نمادین و به شکل ویدئو کنفرانسی در گشت رودخان فومن بهره برداری و به صاحبان آنها واگذار شد.

حسین نحوی نژاد در مراسم  واگذاری نمادین یک واحد مسکونی مددجویی در گشت رودخان فومن، اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر ۳۰۴ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه تأمین مسکن برای افراد تحت پوشش فاقد خانه یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی است، افزود: برای ساخت این واحدها ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به همکاری سپاه پاسداران در ساخت این واحدهای مسکونی، گفت: از این مبلغ سه میلیارد تومان به صورت وام بلاعوض و کمک سپاه بوده است.

وی ادامه داد: این واحدهای مسکونی هر یک با زیربنای ۵۰ تا ۷۰ مترمربع با همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان ، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)و کمک خیران عزیز ساخته شده است.

وی افزود:از این مبل هزینه شده  ۳۰ میلیارد ریال سهم سازمان بهزیستی،هفت میلیارد ریال سهم خیرین و ۱۹۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی  و سهم متقاضی ،قرارگاه اتم الانبیاء ،بسیج سازندگی  و بنیاد مستضعفان است

وی با بیان اینکه امسال ۶۵۰ واحد مسکونی به افراد تحت پوشش فاقد خانه توسط بهزیستی در استان گیلان واگذار می‌شود، گفت: در سال آینده نیز ۷۵۰ واحد مسکونی تحویل خواهیم داد.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری