به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از صومعه سرا؛ سید کاظم دلخوش اباتری در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه پلاسکو،  گفت:ما باید از حیثیت شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری، دولت و نظام مقدس اسلامی دفاع کنیم. وی ضمن […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از صومعه سرا؛ سید کاظم دلخوش اباتری در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه پلاسکو،  گفت:ما باید از حیثیت شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری، دولت و نظام مقدس اسلامی دفاع کنیم.

وی ضمن تقدیر از حضور استاندار گیلان در این شهرستان گفت:من از پیگیری امور استان توسط دکتر نجفی تقدیر می کنم و ایشان در واقعه رئیس جمهور گیلانند.

نماینده مردم  صومعه سرا  با بیان اینکه اقتصاد و اشتغال امروز به دغدغه اصلی مسئولان و مردم تبدیل شده است، گفت:آنانی که چپ و راست حرکت می کنند هیچ حمایتی از رهبری ندارند زیرا اگر می خواهیم شاهد توسعه کشور شویم باید پشت سر رهبری که خط قرمز نظام و مسئولان بوده حرکت کرده و منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم.

دلخوش با اشاره به وجود برخی نواقص در حوزه  اقدامات اقتصادی دولت، گفت: بیان این نواقص می تواند در برداشتن گام های بعدی به دولت کمک کند و ما تلاش می کنیم نواقص را بیان کنیم.

ص3

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به  اینکه خوشبختانه در طی یکسال گذشته گام های خوبی در زمینه توسعه در سطح شهرستان صومعه سرا برداشته شده است، گفت: عملی شدن فاز اول جاده بین المللی فومن به پونل به طول ۲۵ کیلومتر، آغاز دوباره عملیات احداث کمربندی کلاشم به صومعه سرا که با پیشرفت ۵۰درصدی در چند سال گذشته راکد مانده بوده بخشی از این اقدامات است.

دلخوش  آسفالت راه روستایی ۸۶ روستا، نصب ترانس و تیر برق با اعتبار هشت میلیارد تومان برای ۶۲ روستا، آغاز عملیات آبرسانی به ۴۶ روستا، جذب اعتبارات برای تکمیل و بهره برداری از ۹ سالن ورزشی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سایه تعامل و همکاری مردم و همه مسئولان دستگاه های اجرایی در صومعه سرا اعلام کرد.

این نماینده شاعر و طنز پرداز گفت: اگر کسی سر به سرم نذارد سر به سرش نمی زارم ولی خدا نکند که من کم کاری از مسئولی ببینم و یا ….

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های «حسین اسماعیل پور» فرماندار سابق شهرستان از «علی فتح اللهی» فرماندار جدید این شهرستان خواست تا با توانمندی و پشتکار و تعامل با دستگاه های اجرایی صومعه سرا، این روند رو به رشد و توسعه را ادامه دهد.

دلخوش تصریح کرد؛من نمایندگی را برای لذت نمی خواهم بلکه من خدمت به مردم را دوست دارم و خودم شخصا به همه ی پروژه ها سر می زنم.

دلخوش با بیان اینکه یکی از مهم ترین وظایف فرماندار شهرستان برقراری آرامش در سطح شهرستان است، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان تا زمانی که به وظایف قانونی حوزه خود عمل کنند از آنها حمایت می شود در غیر این صورت برخورد قاطع با آنها خواهد شد.

نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به اینکه فرماندار مرکز قدرت شهرستان است گفت: من امکانات می آورم ولی فرماندار باید قدرت اجرایی داشته باشد.

دلخوش از اوردن ۴۰ میلیارد تومان قیر در شهرستان خبر داد و گفت:من بیش از ۸۶ روستا را تا درب منازل و انبارهایشان اسفالت کردم.

وی از توهین ها در فضای مجازی به فرماندار  جدید  از آنان که این فضا را ایجاد کردند گله مند شد و گفت:سعی کنیم حرمتها را نگه داریم و کمک کنیم تا استان و شهرستان آباد شود.