مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از تخصیص اعتبار سه میلیارد تومانی برای تجهیز و استانداردسازی مجموعه ورزشی آزادی فومن خبر داد و گفت:ما زمان زیادی نداریم و شهرداری فومن و آموزش و پرورش نیز باید در سرعت بخشی تکمیل این استاندار سازی شریک باشند

اختصاصی/صفیر گیلان؛جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان  با همراهی فکور فرماندار فومن و خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان و نیز بیتا رئیس آموزش و پرورش شهرستان عصر امروز  در راستای تجهیز و آماده سازی و استاندار سازی مجموعه ورزشی ازادی برای برگزاری مسابقات فوتبال از ورزشگاه آزادی فومن بازدید کردند.

جهانبخش آرمان در این بازدید با تاکید بر اینکه مجموعه ورزشی آازادی فومن  برای برگزاری مسابقات لیگ دسته سه و تیم اتحاد فومن آماده می شود ؛ گفت؛محوطه سازی،نصب صندلی،بازگشایی درب جدید ورود و خروج،و … از برنامه اصلی پیمانکاران در این پروژه است.

آرمان  در گفتگویی تصریح کرد؛  در این مجموعه ورزشی و در محوطه زمین ورزشی متصل به مدرسه جایگاهی برای استقرار  ماشین اورژانس و فوریتی پزشکی در نظر گرفته خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از تخصیص اعتبار سه میلیارد تومانی برای تجهیز و استانداردسازی مجموعه ورزشی آزادی فومن خبر داد و گفت:ما زمان زیادی نداریم و شهرداری فومن و آموزش و پرورش نیز باید در سرعت بخشی تکمیل این استاندار سازی شریک باشند.

آرمان از اتمام پروژه مجموعه ورزشی ازادی  تا ۱۵ شهریور  خبر داد و گفت:برای جلوگیری از آسیب احتمالی و ضربه توپ به شیشه مدرسه این فصا با تور گالوانیزه محفوظ می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان خطاب به خبرنگار این رسانه گفته‌ هیچ پروزه جدید تعریف شده ن نداریم و برای پروژه بالای ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتبار مد نظر است.

وی تاکید کرد؛برای مجموعه انقلاب فومن هیچ برنامه ای ندارم و  اگر سرمایه گذاری بیاید  در غالب‌ ماده ۲۷ واگذاری به مدت ۲۰ تا ۵۰ سال انجام میشود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با همراهی فرماندار و مسئولان ورزش شهرستان همچنین از سالن ورزشی انقلاب فومن که در حال  تجهیز و بهسازی است بازدید نمود و گفت: این مجموعه با اعتبار یک میلیارد تومان رنگ آمیزی، کف سازی ،نصب نور و نیز نصب صندلی و جایگاه تماشاگر می شود.

وی تاکید کرد طبق دستورات وزارت ورزش در سطح کشوری هیچ پروژه ورزشی جدید تعریف نخواهد شد و پروژه های با پیشرفت فیزیکی ۲۰ و ۳۰ درصد جایگاهی در تخصیص اعتبارات ندارد و پروژه مجموعه انقلاب فومن هم در این گروه قرار دارد ولی ما از حضور خیران و سرمایه گذاران استقبال می کنیم.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری