آرمان با بیان اینکه  تمام مدیران در طول سالها زحمت کشیدند و تلاششان بر کسی پوشیده نیست گفت: بنده آمدم در ورزش گیلان مدیریت کنم و اجازه نخواهم داد کسی سیاسی و غیر سیاسی مرا مدیریت کند .

اختصاصی/ صفیر گیلان؛مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و اربعین حسینی از رسانه ها به جهت همراهی با اداره کل ورزش و جوانان در پوشش اخبار تقدیر و تشکر نمود.

جهانبخش آرمان خبرنگاری در حوزه ورزش و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی را یک شغل سخت و پر از استرس خواند و گفت:اصحاب رسانه با دغدغه فراوانی که دارند در واقع  پیش قراولان جهاد تببین هستند.

وی خبرنگاران را اگاه به مسائل روز و عملکرد دستگاهای اجرایی خواند و گفت:جا دارد امروز یادی کنیم از خبرنگارانی که در جمع ما نیستند به ویژه خبرنگاران ورزشی استان که از میان ما رفتند ولی یادشان زنده و جاوید خواهد ماند.

آرمان خطاب به خبرنگاران گفت: من امروز بنا ندارم یک گزارش عملکرد بدهم زیرا ما در عرصه ورزشی خدمت می کنیم و یک خدمتگذار زمانی حرف می زند که عملکردش در زمین و عرصه کار مشص باشد.

وی نگاه خود را رفع مشکلات ورزشی گیلان خواند و گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات جوانان بکار خواهم گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در حوزه پروژه های عمرانی و تیم های فوتبالی گیلان و رشت و ….

گفت:ما با همکاری معاونت حوزه ورزش و جوانان گیلان توانستیم مصوباتی را طرح  و اعتبارات را برای تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی به خود تخصیص دهیم.

وی به ساخت سالن ورزشی در شهرستانها توسط بخش خصوصی اشاره و افزود : ما از ظرفیت سرمایه گذاران در بخش ورزشی با وام اشتغالزایی که امسال اعتبارات خوبی هم داریم با جان و دل همکاری نموده و استقبال می کنیم.

جهانبخش آرمان همچنین در پاسخ به سوالی گفتند در حوزه اداره کل آموزش و پرورش ما جلساتی را  با مدیران کل برگزار  و از ۱۲۰۰ مربی ورزش این اداره  برای کشف و هدایت استعدادهای ورزشی بهره می گیریم و امیدواریم که مربیان ورزشی مدارس گیلان  با هم افزایی ارگانها استعدادهای ورزشی را برای رسیدن به ورزش در سطح ملی شناسایی کنند  .

آرمان از برگزاری المپیاد ورزشی استعدادهای  برتر و درخشان با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ما برای آینده ورزش شاخص و تمرکز را  روی جوانان و نوجوانان قرار دادیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص تیم سپیدرود و داماش که تا حدودی افت داشته گفت: ما برای تمام باشگاهای ورزشی در تمام رشته ها تا رسیدن به مرحله پیروزی و قهرمانی برنامه و بایدتحول ایجاد کنیم.

وی همچنین زیر ساخت ورزش گیلان را  مواجه با مشکلات خواند و گفت: نیروی انتظامی،سپاه،آموزش و پرورش و هلال احمر و …سالن خوبی دارند گفت تا زمانی که ما زیر ساخت  نداشته باشیم در هر رشته چه تیمی چه قهرمانی حرفی برای گفتن نداریم .

آرمان عمده ترین چالش ورزش گیلان را زیر ساخت ورزشی خواند و گفت در دو باشگاه سپید رود و داماش و سایر ورزشگاه شهرستان ما  زیر ساخت نداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد؛ تمام تلاش خود را برای اتمام ورزشگاه عضدی و در اختیار دادن این ورزشگاه به دو  باشگاه پر هوادار قرار خواهم داد.

آرمان با بیان اینکه ما سال تاریخی فوتبال را داشتیم گفت: ملوان انزلی به لیگ برتر سعود کرد و چوکای تالش و داماش و ..  و من امروز نبای تمرکز خود را برای ساختن ورزشگاه انزلی و عضدی می گذاشتم بلکه باید به بخش ها و روستاها می رفتم.

گوینده خبر صدا و سیما در این نشست گفت: اداره کل ورزش و جوانان در تمام دوران یک اداره  پر حاشیه در حوزه سیاسی و غیر سیاسی است چه اندازه تلاش می کنید این اداره کل را از سیاست زدگی دور کنید:مدیر کل ورزش و جوانان گفت: مادر بحث ورزشی در بحث زیر ساخت و سرانه ورزش، بخش ورزش همگانی و بخش ورزش قهرمانی که قهرمانان ما درخشیدند .

وی  قهرمانان را الگوی  رفتاری و اخلاقی ورزشکاران دانست گفت: طبق فرموده مقام رهبری ورزش قهرمانی موتور محرک ورزش همگانی است.

آرمان با بیان اینکه  تمام مدیران در طول سالها زحمت کشیدند و تلاششان بر کسی پوشیده نیست گفت: بنده آمدم در ورزش گیلان مدیریت کنم و اجازه نخواهم داد کسی سیاسی و غیر سیاسی مرا مدیریت کند .

وی افزود: طبق فرمایش مقام رهبری مردم ما باید فهم سیاسی و شعور سیاسی داشته باشند و تمام جناها و گروه سیاسی و  احزاب برام مهم هستند و حرفشان را می شنوم ولی اجازه نخواهم داد سیاستزدگی در ورزش پیش برود و پیش ببرند.

آرمان تاکید کرد تمام رویداد ورزشی زمانی ماندگار خواهد ماند که پیوست فرهنگی داشته و اخلاق محور و پیشینه فرهنگی داشته باشد و هر پولی برای ورزش بیاد بر اساس فعالیت هیئت ورزشی بین آنها تقسیم می کنم.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشکاران و قهرمانان  خبر داد و گفت:  آخرین مراسم بزرگ تجلیل ورزشکاران در زمان قهرمانی استاندار وقت برگزار شد و بنده خودم جز تجلیل شوندگان بودم.

مدیر کل ورزش و جوانان بهره گیری از تمام ظرفیتها را نگاه اداره کل ورزش و جوانان گیلان خواند و گفت: راز موفقیت ورزش استان همدلی انسجام و  یکپارچگی است و هر چه انسجام  ،وحدت بیشتر شود موفقیت و قهرمانی و قهرمان پروری بیشتر خواهد بود.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری