به گزارش صفیر گیلان؛مهندس نازک کار ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اعلام این خبر افزود: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار نصب شده ی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی ۴ روز گذشته(۱۵الی ۱۸ آبان ماه) ، تعداد۲۳۲هزار و […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛مهندس نازک کار ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اعلام این خبر افزود: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار نصب شده ی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی ۴ روز گذشته(۱۵الی ۱۸ آبان ماه) ، تعداد۲۳۲هزار و ۱۱۱ دستگاه خودرو به استان وارد و ۲۷۶ هزار و ۹۵۳دستگاه خودرو از استان خارج شدند.
این مقام مسئول در ادامه افزود: بیشترین ترافیک ورودی به استان طی این مدت ، در روز چهارشنبه مورخ ۱۶ آبان ماه به میزان ۷۲هزار و ۹۱۱ دستگاه/تردد بوده ، همچنین روز جمعه مورخ ۱۸ آبان ماه با ۱۱۶ هزار و ۸۱۷دستگاه/تردد بیشترین ترافیک خروجی از استان را طی این مدت شاهد بودیم.
مهندس نازک کار خاطر نشان نمود: طی این مدت از ۸۴ محور رفت و برگشت در سطح راههای استان مقاطع لاهیجان- لنگرود با ۱۷۳هزار و ۸۹۱ دستگاه/تردد ، آستانه- لاهیجان با ۱۶۲هزار و ۹۳۹ دستگاه/تردد و محور لنگرود- لاهیجان با ۱۵۹ هزار و ۸۰۴ دستگاه/تردد از بیشترین میزان تردد برخوردار بوده اند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سپس افزود: طی این مدت استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۶۶۲وسیله نقلیه، چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.
توضیح: منظور از محورهای ورودی و خروجی استان، ۶ محور اصلی آزادراه لوشان-قزوین ، جاده قدیم لوشان- قزوین ، منجیل-طارم ، چابکسر-رامسر ، آستارا-اردبیل و خلخال- اسالم می باشد.