به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از این تعداد ۲۶۰ نفر از دانشگاه فرهنگیان و ۹۰ نفر از بین پذیرفته شدگان آزمون سراسری در اول مهر جذب آموزش و پرورش می شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از و […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از این تعداد ۲۶۰ نفر از دانشگاه فرهنگیان و ۹۰ نفر از بین پذیرفته شدگان آزمون سراسری در اول مهر جذب آموزش و پرورش می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد امجدی در مراسم افتتاحیه کلاسهای آموزشی دوره مهارت آموزی ماده ۲۸ ( پذیرفته شدگان آزمون سراسری ) در پردیس امام علی ( ع ) گفت: تعلیم و تربیت اساس کار آموزش و پرورش است و معلم در کنار خانواده از افراد مرجع و مورد اعتماد جامعه محسوب می شوند.

وی با اشاره به  گستره  فعالیتهای بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت یادآور شد: آموزش و پرورش با وجود خدمات متنوع  به تنهایی قادر به ارائه خدمات کامل آموزشی نیست و ما در زمینه گسترش فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس، نیازمند حمایت نهادها و خیّران هستیم.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش گیلان در پایان گفت: در مهر امسال ، ۲۶۰ فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و ۹۰ نفر از پذیرفته شدگان ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش گیلان می شوند.

گفتنی است کلاس های آموزشی دوره مهارت آموزی ویژه پذیرفته شدگان آزمون سراسری در ۴ رشته : ریاضی، ابتدایی، عربی و زیست شناسی در پردیس امام علی ( ع ) تشکیل شد.