تذکر شفاهی دلخوش اباتری؛

وزارت نفت قیر لازم را در اختیار نهادها قرار نمی‌دهد

  پرینت
وزارت نفت قیر لازم را در اختیار نهادها قرار نمی‌دهد
شناسه خبر : 46744 | تاریخ انتشار : 06 تیر 1400 - 14:03 | 294 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

نماینده مجلس یازدهم با اشاره به اینکه وزارت نفت قیر لازم را در اختیار نهادها مرتبط با جاده‌سازی قرار نمی‌دهد از مجلس درخواست کرد که استفساریه تسلیم شده به مجلس را بررسی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛کاظم دلخوش اباتری نماینده مجلس یازدهم در تذکر شفاهی با اشاره به اصل سوم قانون اساسی اظهار داشت: نکته اول این است که علیرغم اینکه مجلس شورای اسلامی در بودجه امسال نرخ قیر را تصویب کرده است اما بعد از گذشت چهار ماه از قانون بودجه، بند ز تبصره۱ اجرایی نشده است.

وی خطاب به رئیس مجلس گفت: پیرو دستوری که جنابعالی به وزیر نفت دادید، با معاونان آن‌ها صحبت کردیم؛ آقایان می‌گویند با توجه به بند یک و بند دو باید پول مازاد نفت را بدهیم و این یعنی در شش ماهه دوم به بعد اجرایی می‌شود. با توجه به اینکه دو هفته دیگر نیز سرکشی به حوزه‌های انتخابیه است، اجازه دهید استفساریه‌ای که نوشته‌ایم در دستور کار قرار بگیرد؛ آقایان اینقدر کوتاهی نکنید، فصل گرما از بین می‌رود. چرا هیئت رئیسه کوتاهی می‌کند؟

نماینده صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه هزینه‌های عمرانی کامل اجرایی نشده است، ادامه داد: ما تاریخ یکم شهریورماه را پیشنهاد دادیم برای اینکه طرح را به ستاد کرونا ببریم. این‌ها پول‌هایی است که در شهرستان‌ها حیف و میل شود.

وی گفت: ابلاغ کردند که سریعاً باید حساب‌ها را ببندیم در صورتی که دستگاه‌های اجرایی پول در اختیار دارند. این دو موضوع را در دستور کار قرار دارید تا سرکشی به حوزه‌های انتخابیه فرا نرسیده در دستور کار هئیت رئیسه قرار بگیرد. اگر هیات رئیسه این افراد را بخواهد و قاطعانه برخورد کند این مشکل پیش نمی‌آید.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده صومعه سرا گفت: این اشکال وجود دارد که اگر به فصل سرما بخوریم در هیچ روستایی نمی‌توان جاده‌سازی انجام داد اما این استفساریه باید دریافت شود. امروز اعلام وصول می‌کنیم به کمیسیون ارجاع می‌دهیم و از کمیسیون خواهش می‌کنیم که سریع نظر بدهد که سریع‌تر انجام شود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.