صفیر گیلان؛دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در جریان پانزدهمین سفر هیات دولت به استان گیلان از محل دفن زباله در سراوان رشت بازدید کرد تا از نزدیک مشکلات این مجموعه را بررسی کند.

به گزارش پایگاه  خبری صفیرگیلان، وزیر کشور امروز (جمعه) در این بازدید از نزدیک وضعیت نامناسب محل دفن زباله در سراوان رشت را بازدید کرد، مسئولان شهرداری رشت نیز از مشکلات دفن زباله در این منطقه گزارشی ارایه دادند.

جمعی از اهالی منطقه نیز درباره وضعیت نامناسب محل دفن زباله در سروان رشت با دکتر وحیدی چهره به چهره صحبت کرده و خواستار رفع مشکلات این منطقه شدند.

آنان از وزیر کشور خواستند تا در این محل زباله دفن نشود، دکتر وحیدی هم ضمن شنیدن سخنان مردم بیان داشت: باید بنشینیم تا با مسئولان مربوطه به نتیجه ای برسیم.

هم اینک براساس آمارهای ارائه شده، روزانه نزدیک به ۲ هزار تن زباله در مناطق شهری و روستایی گیلان تولید می‌شود و در این میان بیشترین تولید زباله در روز، مربوط به کلانشهر رشت است که در ایام نوروز با ورود مسافران و گردشگران میزان زباله تولیدی این شهر به حدود ۲۵۰ تن می رسد و همگی راهی خطه سبز سراوان رشت می شوند.

آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در ادامه سفرهای استانی دولت سیزدهم، صبح امروز جمعه ۸ بهمن ماه وارد استان گیلان شد.

آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از سوی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، دکتر اسدالله عباسی استاندار و جمعی از مسوولان مورد استقبال قرار گرفت.