فرماندار فومن بر ضرورت حفظ میراث فرهنگی و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد و ادامه داد: پارک جنگلی قلعه رودخان نعمتی است که همگان باید از این ظرفیت بهره مند شوند.

به گزارش صفیر گیلان، فرامرز مرجانی عصر شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های توسعه پارک جنگلی قلعه رودخان  که همزمان با هفته منابع طبیعی و آبیزداری برگزار شد با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشید.

فرماندار فومن افزود: بی‌تردید حضور و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات مختلف برگزار شده از ابتدای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت کننده و دوام بخش نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی بوده است.

وی بر ضرورت حفظ میراث فرهنگی و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد و ادامه داد: پارک جنگلی قلعه رودخان نعمتی است که همگان باید از این ظرفیت بهره مند شوند.

فرماندار فومن با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف گفت: تقویت صنعت گردشگری سبب توسعه اقتصادی شهرستان می‌شود.

همزمان با افتتاح پروژه های توسعه پارک جنگلی قلعه رودخان که با حضور دکتر معصومی منتخب مردم فومن و شفت ، فرماندار ، ریاست اداره منابع طبیعی و مدیر پارک جنگلی و جمعی از مردم و مسئولان محلی شهرستان فومن نامبردگان در راستای همزمانی با هفته درخت کاری اقدام به غرس چندین اصله نهال را نمودند .

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری