به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از شفت؛ مهدی نقدی عصر امروز (سه شنبه ۱۰ بهمن) در نشست خبری دهه مبارک فجر که با حضور اصحاب رسانه در فرمانداری برگزار شد تاکید کرد: مردم خط قرمز و رکن هر حرکتی در دولت سیزدهم به شمار می‌روند. وی با بیان اینکه اگر قرار است اسم کمتر […]

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از شفت؛ مهدی نقدی عصر امروز (سه شنبه ۱۰ بهمن) در نشست خبری دهه مبارک فجر که با حضور اصحاب رسانه در فرمانداری برگزار شد تاکید کرد: مردم خط قرمز و رکن هر حرکتی در دولت سیزدهم به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه اگر قرار است اسم کمتر توسعه یافتگی را  از شهرستان برداریم همه باید تلاش کنیم گفت:مدیران و مسئولان در گذشته تلاش کردند  اما این تلاش مضاعف نبوده و نیازمند کمک رسانه برای رسید به جایگاه شهرستان در سطح استان و کشور هستیم.

 فرماندار شفت کلمه شفت را در سه بخش معنی نمود که حرف (ش) به معنی شجاعت  است و این شهرستان با ۳۰۰ شهید شجاعت خود را نشان داده و دیگر حرف (ف) به معنی فداکاری است که نمونه بارز این حرف معلم فداکار  جناب امید زاده است که با دادن جان خود فداکاری را نشان داد و دیگری (ت) به معنی تعصب مردم و جوانان منطقه است.

نقدی با بیان اینکه در هفته فجر ۴۳ پروژه عام المنفعه با اعتبار ۱۷۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، اضافه کرد: این برنامه‌ها در راستای امیدآفرینی در بین مردم جامعه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد بیش از ۳۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، افزود: امیدآفرینی، حفظ آرامش روانی و درک واقع بینانه برای مردم و تبیین وضعیت کشور در شرایط امروزی از انتظاراتی است که مدیران همواره به ویژه در هفته فجر باید مد نظر داشته باشند.

فرماندار شفت حضور و شرکت مدیران در برنامه‌های فجر را ضروری دانست و تصریح کرد: در این هفته برنامه‌هایی همچون غبار روبی مزار شهدا، میز خدمت و افتتاح پروژه‌های عمرانی خدماتی و … برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند پیش رو گفت: سلامت، امنیت، رقابت، مشارکت در انتخابات چهار مؤلفه قابل توجه هستند که با رضایت و خرسندی مردم محقق می‌شود.

فرماندار شفت رضایت مندی مردم را وابسته به خدمات صحیح رسانه‌ها دانست و گفت: انتخابات سال ۱۴۰۲ مهمترین اتفاق سال است و در تلاش هستیم بستر مناسبی برای این اتفاق حاصل شود و رسانه‌ها با مدیریت فضای مجازی نقش مهمی در ارتقای سطح مشارکت و حضور را دارند.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری