صفیر گیلان؛آیین نامگذاری پست مسکن مهر رشت به نام شهید والامقام مدافع حرم با حظور خانواده معظم این شهید در محل پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت مسکن مهر رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ، « بهمن داراب زاده» در این آیین گفت: شهدای مدافع حرم، آرامش و امنیت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند و آسایش و امنیت امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی آنها می باشد.

وی افزود: آینده نگری و درایت رهبر عظیم الشان ما و دلاورمردی و شجاعت سردارانی چون شهید سلیمانی ها و مدافعان حرم موجب شد تا امنیت را هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان ایجاد کنیم تا از آسیب و حمله دشمنان در امان باشیم.
دیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: جنگ در سوریه و دفاع از حرم، ادامه راه دفاع مقدس است. چرا که نقشه اصلی دشمنان همانگونه که خود اعلام کرده اند در وهله اول ایران اسلامی است و مدافعان حرم با رشادت و ایثار خود فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند تا مثل همیشه بازنده اصلی برنامه های شومشان خودشان باشند.
مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با اشاره به مقام معنوی شهدا گفت: مقام و جایگاه شهدای والامقام به حدی است که حضرت امام راحل با آن عظمت و جایگاه رفیع، آرزو داشتند تا با شهدا محشور شوند.
وی افزود: شهدای عزیز جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با مبارزه و جانفشانی، امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند. هدایت گر اصلی این شهدا خداوند متعال بود و بی شک اجر و مقام آنها در نزد خداوند بسیار بزرگ خواهد بود.