به گزارش  پایگاه خبری صفیر گیلان ،مراسم باشکوه تجلیل از پیشکسوتان و فعالان کشتی گیله مردی در میدان کشتی سرای شیرزیل  فو من با حضور فردین معصومی رئیس کمیته کشتی گیله مردی ،نماینده فومن،نماینده مردم تالش و رضوانشهر و مسئولین شهرستانی و استانی برگزار و از زحمات پیشکسوتان قدردانی گردید. عباس محب خواه ، از […]

به گزارش  پایگاه خبری صفیر گیلان ،مراسم باشکوه تجلیل از پیشکسوتان و فعالان کشتی گیله مردی در میدان کشتی سرای شیرزیل  فو من با حضور فردین معصومی رئیس کمیته کشتی گیله مردی ،نماینده فومن،نماینده مردم تالش و رضوانشهر و مسئولین شهرستانی و استانی برگزار و از زحمات پیشکسوتان قدردانی گردید.

عباس محب خواه ، از حامیان ورزش شهرستان فومن و بانی این  مراسم ، طی گفتگویی از تلاش های فعالان کشتی گیله مردی قدردانی کرد و گفت: با توجه به  استعدادهای ورزشی شهرستانهای فومن و شفت  برای ارتقای سلامت جامعه ، باید رشته های مختلف ورزشی بین آحاد جامعه گسترش داده شود و استعدادهای ورزشی نیز شناسایی و به سطح اول ورزش کشور معرفی شوند.

عباس محب خواه مدیر عامل کارخانه چای حشمت -می گوید؛ بدون تردید تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران پیشکسوت موجب رشد و ارتقای سطح ورزش و ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران می‌شود ضمن این که مهمترین هدف این مراسم، تجلیل و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی این پهلوانان عزیزان است.

گفتنی است مسابقات کشتی گیله مردی در روستای شیر ذیل شهرستان فومن از اول تیر ماه آغاز شده و به مدت ۳۰ شب با حضور پهلوانان گیلان و مازندران با حضور پر شور علاقمندان در حال برگزاری است.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری