اختصاصی،صفیر گیلان؛مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گیلان از برگذاری پویش به وقت خادمی خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند به عنوان خادم امام رضا (ع ) در عرصه های مختلف و در مناطق مختلف به افراد محروم خدمات ارائه کنند. نماینده ی آستان قدس رضوی استان گیلان در این نسشت از […]

اختصاصی،صفیر گیلان؛مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گیلان از برگذاری پویش به وقت خادمی خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند به عنوان خادم امام رضا (ع
) در عرصه های مختلف و در مناطق مختلف به افراد محروم خدمات ارائه کنند.

نماینده ی آستان قدس رضوی استان گیلان در این نسشت از برگزاری پویشی در راستای توزیع وعده غذایی در میان افراد محروم و نیازمند استان گیلان در تاریخ پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ را خبر داد گفت:به مناسبت خجسته ایام دهه مبارک فجر و در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) پویش به وقت خادمی  در استان اجرایی می شودبیش از ۱۰ هزار غذا بین محرومان کم‌بضاعت گیلان توزیع خواهد شد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان با بیان اینکه طرح پویش به وقت خادمی در گیلان به مناسبت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می‌شود، گفت: در این طرح هر یک از خادم‌یاران آستان قدس  رضوی به اندازه وسع خود می‌توانند بین پنج الی ۱۴ پرس غذا توزیع کنند.

 مدیر آستان قدس رضوی گیلان تصریح کرد: عموم مردم و خیران گیلانی می‌توانند جهت اهدا نذورات خود از جمله خانه، زمین و …. را با هدف وقف امام رضا(عیله السلام) به آستان قدس رضوی  و یا دفاتر این آستان در شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

وی افزود:علاقه مندان به شرکت در این پویش میتوانند به صورت شخصی به تهیه و توزیع پرداخته و یا با واگذاری نذورات خود تا ساعت ۱۵ همان روز به دفاتر کمیته ی امداد امام خمینی (ره) در این پویش شرکت نمایند.

 حجت الاسلام سعید مهدوی همچنین تصریح کرد؛ علاقه مندان میتوانند به عنوان خادم یار امام رضا(ع) در عرصه های مختلف و به افراد و مناطق محروم ارائه خدمت نمایند گفت:علاقمندان به عضویت در آستان قدس رضوی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی  Aqr.ir goftثبت‌نام کنند.

حجت الاسلام سعید مهدوی به مناسبت چهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره ای به عملکرد ۳ ساله ی این نهاد در استان داشتند که عبارت اند از:
پرداخت هزینه ی پذیرایی و اسکان بیش از ۱۴۰۰۰ نفر از زائرین مشهد مقدس به معادل بیست و نه میلیارد ریال
توزیع ۳۰۰۰ کارت هدیه در حوزه ی جهیزیه،معیشت و درمان
توزیع ۱۲۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم معادل یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال
توزیع ۴۵۰۰ سبد کالا برای مناطق محروم به معادل هفت میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون ریال
توزیع ۳۴۸۴ کیلو گوشت گرم در سطح استان از نذورات گیلانیان در حرم امام رضا(ع)
تخصیص وام اشتغال زایی به مبلغ ده میلیارد ریال در دهستان محروم سمام املش

اهدای ده میلیارد ریال وام جهیزیه

اهدای کمک هزینه ی بیش از ۵۰۰۰نفر نیروی جهادی
ارائه خدمات پذیرایی و پخش نذورات برای بیش از ۲۰۰۰ نفر
اهدای کمک هزینه ی نقدی و جمع آوری ۴ میلیارد ریال کمک توسط خادم یاران رضوی.
وی همچنین از ارائه خدماتی در حوزه های فرهنگی و ورزشی  از جمله برگذاری محافل کتابخانی،اعزام نوجوانان به کانون های فرهنگی در مشهدمقدس،محافل شعر و ادب در زمان ولادت و شهادت امام رضا (ع)،برگذاری مسابقات ورزشی در ایام میلاد امام رضا(ع) ،برگذاری پیاده روی های عمومی و .. خبر داد.