به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو باخبرنگار این رسانه با اشاره به در پیش بودن ۲۱ تیر ماه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی برای تجلیل از فعالان ترویج ازدواج آسان و مهریه ارزشی برگزار می‌کند. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو باخبرنگار این رسانه با اشاره به در پیش بودن ۲۱ تیر ماه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی برای تجلیل از فعالان ترویج ازدواج آسان و مهریه ارزشی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه به همین منظور دو پویش «نشر خوبی ها» و «مهریه فاطمی» برگزار می‌شود، افزود: در پویش نشر خوبی‌ها شهروندان گیلانی می‌توانند فعالان عرصه ازدواج و فرزند آوری را معرفی کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: شهروندان می‌توانند تشکل‌ها و مؤسسات ازدواج آسان، مشاوره موفق خانواده، خیرین تهیه جهیزیه، فعالان حوزه خانواده و جمعیت، پزشک و مامای خیر، تالارداران خیر، افرادی که مسکن رایگان در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهد، بانوان با مهریه‌های ارزشی و جوانان دارای چهار فرزند به بالا را به دبیرخانه این پویش معرفی کنند.

وی افزود: شهروندان می‌تواند اسامی این افراد را از طریق پیام به دایرکت پیج اینستاگرام تبلیغات اسلامی گیلان به آدرس Nehzat_gilan@ و یا به شماره تلفن ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.

حجت الاسلام مهدوی همچنین به پویش مهریه فاطمی نیز اشاره و از زوجین جوان خواست تا تصویر عقدنامه خود را که کمتر از ۱۴ سکه می‌باشد با هشتگ #مهریه_فاطمی در فضای مجازی نشر دهند تا به قید قرعه به یک زوج کمک هزینه دو میلیون تومان سفر به کربلا اهدا می‌شود.