صفیر گیلان؛همایش ملی پیاده روی خانوادگی ایرانیان در فومن برگزار شد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ همایش ملی پیاده روی خانوادگی ایرانیان با حضور مولایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی  و آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان  و رئیس هیات ورزش های همگانی گیلان ،فرماندار،روحانیون،نماینده شهرستان، ورزشکاران،خانواده های گیلانی و مسافران و گردشگران درشهرستان فومن برگزار شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی گیلان گفت : در این همایش پیاده روی که  در فومن انجام شد ، شرکت کنندگان مسافت ۴ کیلومتری میدان شهرداری فومن تا دانشکده فنی این شهرستان را پیاده طی کردند .

مسعود زُهری هدف از برگزاری این همایش ورزشی را ایجاد شور و نشاط در خانواده ها عنوان کرد و افزود : حدود دو هزار نفر در این پیاده روی ملی شرکت داشتند .

در این برنامه سیامک احمد زاده  رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان فومن و عضو شورای شهر نیز ضمن تقدیر از حضور پر شور و نشاط مردم در این همایش از خیران و ریاست دانشکده فنی فومن،فرماندار،نماینده،شهرداران،اصناف،نیروی انتظامی،پلیس راهور شهرستان،بسیجیان و  ورزشکاران تقدیر نمود.

در این برنامه علاوه بر اهدای دوچرخه به برندگان خوش شانس ،سفر زیارتی مشهد به همراه خانواده به شش نفر از برندگان به قید قرعه و نیز تعدادی کارت هدیه اهدا شد.

عکاس خبری/روحانیون

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری