فرا رسیدن بهاران، هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر پیام شورای شهر رشت،طیبعت و ارج نهادن به شکوه شکفتن، جشن نکوداشت والاترین آیین های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است

صفیر گیلان/مجید عزیزی رئیس شورای شهرستان رشت با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن بهاران، هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت و ارج نهادن به شکوه شکفتن، جشن نکوداشت والاترین آیین های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است.
نوروز، نوید زندگی نو و بهار، لبخند شیرین خداست، بار دیگر نوروز با تمام زیبایی‌هایش فرا رسید، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی آمد و بار دیگر طبیعت رخ می‌نمایاند و جلوه‌ای از آفرینش وجلال الهی آشکار می‌شود و این بار با ماه خدا؛ ماه مبارک رمضان عجین شده و چه اتفاق فرخنده ای. بدون شک تقارن بهار طبیعت همراه آواز هزار دستان و ماه مهمانی خدا بهترین فرصت جهت زدودن دل از زنگار مادیات و خدمت به خلق الله است.
فرا رسیدن بهار و نوروز ۱۴۰۳ را به ملت عزیز ایران اسلامی و بخصوص به شهروندان شریف  رشت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان و بهارآفرین، برای همه ایرانیان  پرمهر، سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت و سلامتی آرزو دارم و امیدوارم در سایه منویات مقام معظـــم رهبری (مد ظله العالی)، سال ۱۴۰۳ سالی سرشار از گشایش، بهروزی و امید و نشاط باشد.
نوروزتان پیروز ، طاعات و عباداتتان مورد قبول حق تعالی ؛ عیدتان مبارک