فریبرز سعیدی کیا افزود:بی‌شک، رشد و ارتقاء سطح اطلاعات، مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از این فرصت در راستای تحقق اهداف عالیه سازمانی بهره برده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ فریبرز سعیدی کیا ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، به مناسبت ۱۷ مردادماه ، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، طی پیامی این روز را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ، متن این پیام تبریک به شرح زیر است:

هفدهم مردادماه، روز بزرگ و سترگ خبرنگار، به‌مناسبت سالروز شهادت شهید محمد صارمی نام‌گذاری شده است.

این روز، فرصت مغتنمی است که از زحمات بی‌دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود.

این روز شکوهمند، روز پاسداشت قلم را به‌نوبه خود به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این روز یادآور حماسه‌آفرینی‌های آن‌هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند ، یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را گرامی می‌داریم.

بی‌شک، رشد و ارتقاء سطح اطلاعات، مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از این فرصت در راستای تحقق اهداف عالیه سازمانی بهره برده‌ایم.

لازم می‌دانم به‌عنوان یکی از خادمین بخش تولید و صنعت، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران، که در انعکاس اخبار و دستآوردهای شرکت سعی فراوان داشتند، تبریک عرض نمایم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال، در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف‌سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه، موفق و مؤید باشید.

فریبرز سعیدی کیا

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان

مرداد _ ۱۴۰۰