صفیر گیلان؛شهردار رشت طی پیامی درگذشت هنرمند بزرگ، زنده یاد استاد “احمد بشردانش” هنرمند نقاش گیلانی را به خانواده ایشان و جامعه فرهنگ و هنر تسلیت گفت.

 

به گزارش صفیر گیلان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت در پی درگذشت استاد احمد بشر دانش هنرمند نقاش گیلانی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شنیدن خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت زنده یاد استاد “احمد بشردانش” هنرمند نقاش گیلانی به واقع موجب تالم و تاثر گردید، هنرمندی که سالهای سال عمر پربرکت خویش را با شاگردی در محضر اساتیدی همچون الله خان زرین‌کلک با عشق و هنر در هم آمیخت و با جان و دل به خلق آثار هنری پرداخت.

 

بی‌شک نام و آثار هنری این هنرمند ارزشمند و بی‌بدیل برای همیشه در تاریخ افتخارات بیشمار شهر رشت، دیار فرهنگ و هنر و مهد پرورش نخبگان و هنرمندان اصیل، درخشان و ماندگار خواهد ماند.

 

اینجانب فقدان این هنرمند پیشکسوت را به خانواده محترم ایشان، اهالی فرهنگ و هنر و مردم فهیم و هنردوست رشت، استان گیلان و کشور تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.

 

سید امیر حسین علوی

شهردار رشت