صفیر گیلان؛ سرپرست فرمانداری رشت ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت:تعداد پروژه‌های دولتی قابل افتتاح در دهه فجر امسال، ۷۳ درصد به نسبت سال قبل رشد داشته است. سیدمحمد احمدی درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن دهه […]

صفیر گیلان؛ سرپرست فرمانداری رشت ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت:تعداد پروژه‌های دولتی قابل افتتاح در دهه فجر امسال، ۷۳ درصد به نسبت سال قبل رشد داشته است.

سیدمحمد احمدی درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر، گفت: با توجه به اینکه ایام دهه فجر و همچنین ازامروز دهه فاطمیه آغاز می‌شود، انتظار داریم روسای ادارات نسبت به مناسب سازی محل خدمت خود اقدامات لازم را انجام دهند‌.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، با اشاره به اینکه  براساس هماهنگی‌ها تا شامگاه ۱۸ بهمن گرامیداشت ایام فاطمیه را داریم که از صبح روز ۱۹ بهمن به اجرای برنامه‌های دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب می‌پردازیم گفت: امیدوارم با وحدت و انسجام این ایام را سپری کنیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه در نخستین روز از ایام دهه فجر، گفت: جهت تجدید با آرمان‌های امام(ره) و شهدای گرانقدر اسلام صبح روز ۱۲ بهمن در گلزار شهدای رشت حاضر می‌‌شویم، این مراسم با حضور استاندار محترم و یکی از نمایندگان هیات دولت برگزار می‌شود و در روز اول ما در نشستی میهمان استادار خواهیم بود.

ایشان به  حضور وزیر کار در گیلان در ۵ بهمن ماه امسال،اشاره و افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به دستور دکتر ربیعی آغاز شد،.

وی از ثبت ۴۱ پرونده در سامانه خبر داد و گفت: این ثبت پرونده ها در کمیته فنی مطرح و بررسی می‌شود، دستگاه‌ها باید مستندات لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اختیارات شهرستان، به عهده شهرستان است و رواسای ادارات باید پاسخگو باشند، تاکید کرد: کمیته فنی بر اساس آیین‌نامه‌های ابلاغی برگزار می‌شود، لذا روسای ادارات باید در کمیته فنی شهرستان مسائل و موضوعات مربوطه را مطرح کنند و واگذاری مسائل به کمیته فنی استان، از نظر ما قابل قبول نیست، چهار دستگاهی که در حوزه اشتغال فراگیر فعالیت دارند، باید پیگیری جدی داشته باشند.

احمدی با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در ایام دهه فجر، تصریح کرد: در دهه فجر سالجاری ۲۶۴ پروژه و طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد، از این تعداد ۲۲۲ پروژه با اعتبار ۳۱۸ میلیارد تومان در حوزه بخش دولتی و ۳۵ پروژه با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است.

ایشان با اشاره به اینکه ۷۱ درصد اعتبارات در حوزه بخش دولتی و ۲۹ درصد اعتبارات در حوزه بخش خصوصی هزینه شده است، ادامه داد: از ۲۲۲ پروژه بخش دولتی ۲۱۵ پروژه قابل افتتاح و ۷ پروژه آغاز عملیات اجرایی است؛ مجموع پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد ۵۶۱ فرصت شغلی دائمی و ۱۳۶۶ فرصت شغلی موقت ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه در مجموع ۴۴ درصد در تعداد پروژه‌های امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشتیم، گفت: تعداد پروژه‌های دولتی قابل افتتاح در دهه فجر امسال، ۷۳ درصد به نسبت سال قبل رشد داشته است اما در بحث اعتبارات مربوط به بخش خصوصی کاهش داشتیم.

وی با بیان اینکه من نمی دانم ماهی در قفس جز پروژه های ما هست یا نه گفت: من در خصوص این پروژه از طرف شیلات گزارشی نداشتم و نمی دانم چرا در این پروژه مخفی کاری دیده می شود و اگر این پروژه تسهیلات دریافت کرده به ما اعلام کند

احمدی با اشاره به اینکه پشتکار، اعتماد به نفس و توکل به خدا از جمله ویژگی‌های مدیریت جهادی است، بیان کرد: باتوجه به منایع درآمدی، اداره کشور به سختی انجام می‌گیرد اما باید با تمام توان وظایف محوله را به خوبی انجام دهیم و اینجاست که مدیریت جهادی خود را نشان می‌دهد، بومگردی یکی از شاخصه‌های استان است که می‌توانیم از این ظرفیت به خوبی در جهت توسعه استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان هم سامانه تکاپو را تنظیم کند، گفت: بسیاری از متقاضیان در حوزه ورزش هستند که نباید این فرصت‌‌های ورزشی را از دست دهیم.

photo_2018-01-31_02-35-59 photo_2018-01-31_02-35-47 photo_2018-01-31_02-34-46 photo_2018-01-31_02-35-28 photo_2018-01-31_02-35-06 photo_2018-01-31_02-34-56